Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-05-04, 14:07
  #1
Medlem
proxims avatar
Jag har tränat i ca 1 år men vill bli lite större. Tränar Thaiboxning 3 ggr veckan och gym 2-3 ggr veckan. Jag är normalbyggd 185cm 75kg. Hade gärna lagt på mig lite muskler. Problemet är att jag har försökt förstå mig på allt som skrivs här om olika prepp men fattar väldigt lite. Jag hade inte tänkt köra något "olaglig" för jag har inte de kontakterna att få tag på något. Utan tänkt beställa på gymgrossisten. Har ni något bra förslag på muskelbyggande prepp som man kan tänka sig att köpa? Om det finns något som är så nära anabola effekten som möjligt? Har läst lite om Deca är det bra?
Citera
2008-05-04, 14:11
  #2
Avstängd
rollebolles avatar
Allt du behöver finns i vanlig mat.
Citera
2008-05-04, 14:12
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proxim
Jag har tränat i ca 1 år men vill bli lite större. Tränar Thaiboxning 3 ggr veckan och gym 2-3 ggr veckan. Jag är normalbyggd 185cm 75kg. Hade gärna lagt på mig lite muskler. Problemet är att jag har försökt förstå mig på allt som skrivs här om olika prepp men fattar väldigt lite. Jag hade inte tänkt köra något "olaglig" för jag har inte de kontakterna att få tag på något. Utan tänkt beställa på gymgrossisten. Har ni något bra förslag på muskelbyggande prepp som man kan tänka sig att köpa? Om det finns något som är så nära anabola effekten som möjligt? Har läst lite om Deca är det bra?
Citera
2008-05-04, 14:13
  #4
Avstängd
Vikingenmedstils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proxim
Jag har tränat i ca 1 år men vill bli lite större. Tränar Thaiboxning 3 ggr veckan och gym 2-3 ggr veckan. Jag är normalbyggd 185cm 75kg. Hade gärna lagt på mig lite muskler. Problemet är att jag har försökt förstå mig på allt som skrivs här om olika prepp men fattar väldigt lite. Jag hade inte tänkt köra något "olaglig" för jag har inte de kontakterna att få tag på något. Utan tänkt beställa på gymgrossisten. Har ni något bra förslag på muskelbyggande prepp som man kan tänka sig att köpa? Om det finns något som är så nära anabola effekten som möjligt? Har läst lite om Deca är det bra?

Du får knappast Deca på GG, drick Gainer och träna på

Finns vissa preparatsom ökar testo som är i gråzonen som säljes fortfarande på den lagliga marknaden, men tror inte att GG har sådan just nu för tillfället.

MVH
Citera
2008-05-04, 17:42
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amfksp
Haha ja, dumt.

MVH
Citera
2008-05-04, 18:02
  #6
Medlem
peppe_s avatar
Flytta tråden till "Träning, kost och kosttillskott" ?
Citera
2008-05-04, 18:34
  #7
Medlem
calibrishs avatar
deca är inte något för dig
Citera
2008-05-04, 18:46
  #8
Avstängd
Andrei Rublyovs avatar
Kör en halo eller insulinkur. Kan införskaffas på gymgrossisten eller gymvaruhuset. Hyfsat bra effekt.
Citera
2008-05-04, 19:37
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrei Rublyov
Kör en halo eller insulinkur. Kan införskaffas på gymgrossisten eller gymvaruhuset. Hyfsat bra effekt.

Ehhh?

Jovisst det blir nog jättebra det däringa...
och lycka till att hitta på GG eller GV
Citera
2008-05-04, 19:39
  #10
Avstängd
Andrei Rublyovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kickbutt
Ehhh?

Jovisst det blir nog jättebra det däringa...
och lycka till att hitta på GG eller GV

Notera att mitt inlägg var lagt åt det ironiska hållet
Citera
2008-05-04, 19:46
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrei Rublyov
Notera att mitt inlägg var lagt åt det ironiska hållet

Vete faaen om det var så ironiskt...
Man FÅR bra gains med både halo och insulin

Men jag vet inte riktigt om det är något som trådskaparen förstår. (ironin)
Citera
2008-05-04, 19:50
  #12
Avstängd
rollebolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kickbutt
Vete faaen om det var så ironiskt...
Man FÅR bra gains med både halo och insulin

Men jag vet inte riktigt om det är något som trådskaparen förstår. (ironin)

Hur fallet än må vara, så hittar han det iallafall inte på GG
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback