Citat:
Ursprungligen postat av
Psychopatrick
Ja nu har jag handlat i ett dilemma som säkert fler av er har råkat ut för..
Om en tjej är otrogen, vad gör man? Precis innan hon var otrogen har jag varit på snudden att känna att jag älskar henne.. Sen nu när hon gör det här så blir det sjukt svårt att förlåta men hur FAN ska jag kunna någonsin lita på henne igen?
Hon var dock jävldigt full när hon gjorde det och erkände det för mig dagen efter.. Jag blir förstås helt förkrossad men jag har ju så starka känslor för den här tjejen.. Nu har jag sagt att jag vill ta tid och tänka hur jag vill göra..
Det enda jag kan känner pressar mgi är hur jag i hvete ska kunna lita på henne igen.. Kan någon ge mig ett tips? Jag vet fan inte hur jag ska göra.. Vara kvar med den man verkligen har känslor för och vara ständigt orolig att hon ska göra nåt igen.. Eller dumpa den tjej, bästa kompis och själsfrände man har mest känslor för av alla man någonsin varit med..?
Nu har jag inte alls följt hela tråden så jag kanske har missat något, men jag undrar om du har funderat kring om din flickvän har lika starka känslor för dig som du har för henne? Är man otrogen så har man nog inte det, och att man är full är ingen ursäkt. Några själsfränder kan ni ju inte vara när detta händer tänker jag.
Låt tiden avgöra ditt beslut. Trist att börja det nya året med detta, hoppas det ordnar sig för dig.