2008-05-03, 20:32
Medlem
Psychopatricks avatar
Ja nu har jag handlat i ett dilemma som säkert fler av er har råkat ut för..
Om en tjej är otrogen, vad gör man? Precis innan hon var otrogen har jag varit på snudden att känna att jag älskar henne.. Sen nu när hon gör det här så blir det sjukt svårt att förlåta men hur FAN ska jag kunna någonsin lita på henne igen?
Hon var dock jävldigt full när hon gjorde det och erkände det för mig dagen efter.. Jag blir förstås helt förkrossad men jag har ju så starka känslor för den här tjejen.. Nu har jag sagt att jag vill ta tid och tänka hur jag vill göra..
Det enda jag kan känner pressar mgi är hur jag i hvete ska kunna lita på henne igen.. Kan någon ge mig ett tips? Jag vet fan inte hur jag ska göra.. Vara kvar med den man verkligen har känslor för och vara ständigt orolig att hon ska göra nåt igen.. Eller dumpa den tjej, bästa kompis och själsfrände man har mest känslor för av alla man någonsin varit med..?
Citera
2008-05-03, 20:35
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Hade hon haft lika starka känslor för dig så hade hon aldrig gjort det, full eller inte.
Satsa på en annan brud istället, fan vet vad som händer nästa gång hon är full.
Citera
2008-05-03, 20:39
Medlem
Psychopatricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Hade hon haft lika starka känslor för dig så hade hon aldrig gjort det, full eller inte.
Satsa på en annan brud istället, fan vet vad som händer nästa gång hon är full.

Jo så har jag alltid sagt också.. Men det här är första gången en tjej är otrogen och det är första gången jag träffat en sån otroligt bra tjej som är så lik mig..
Citera
2008-05-03, 20:39
Medlem
Qlubs avatar
Du dumpar horan.
Citera
2008-05-03, 20:41
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatrick
Jo så har jag alltid sagt också.. Men det här är första gången en tjej är otrogen och det är första gången jag träffat en sån otroligt bra tjej som är så lik mig..
Så låt det här då vara första och sista gången du råkar ut för detta, lämna bruden och tänk inte med kuken.
Citera
2008-05-03, 20:41
Medlem
irmas avatar
kan hända

tjo, hade en kompis som va otrogen.. hon hade dock inte sex med killen hon va otrogen med.. men hennes förhållande höll i ungefär två år. hon ångrade sig något otroligt och i längden blev det nog mest jobbigt för henne i och med alla skuldkänslor..
ett annat exempel är att en tjej jag vet var otrogen mot sin kille och för att jämna ut allt var han otrogen mot henne och sedan va dessa också tillsammans i över två år..

tänk på saken innan du dumpar henne drastiskt.!
Citera
2008-05-03, 20:43
Medlem
Qlubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irma
tjo, hade en kompis som va otrogen.. hon hade dock inte sex med killen hon va otrogen med.. men hennes förhållande höll i ungefär två år. hon ångrade sig något otroligt och i längden blev det nog mest jobbigt för henne i och med alla skuldkänslor..
ett annat exempel är att en tjej jag vet var otrogen mot sin kille och för att jämna ut allt var han otrogen mot henne och sedan va dessa också tillsammans i över två år..

Vadå tänka på saken? Hon har knullat en annan kille eller hur.
Citera
2008-05-03, 20:44
Medlem
Psychopatricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irma

dom hade inte sex heller men hon sög av honom.. hon njöt inget alls tydligen.. FAN JÄVLA HORA!!! vad less jag blir.. tänker bara sådär.. vet inte alls hur jag vill göra..
Citera
2008-05-03, 20:45
Medlem
yeahgrrs avatar
är hon otrogen så är det nog bara att dumpa, sörja och glömma som är svaret....
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatrick
Vad då förlåta? Såg att du skrivit sög av!! FY fan säger jag, tycker synd om dig och gör mig en stor tjänst dumpa slampan.
Senast redigerad av Gaian 2008-05-03 kl. 20:47.
Citera
Bannlyst
Dumpa henne. Det är ingen tvekan om att detta kommer att förgifta ert förhållande länge, länge.
Varför ska du acceptera att hon är otrogen mot dig? Det finns massor med brudar därute som kommer att behandla dig bättre. Hon förtjänar inte dig, det är så du får se det.
Stanna kvar och låt det mala i dig, eller dumpa och låt det gå över.
Citera
2008-05-03, 20:48
Medlem
båtflyktings avatar
Dumpa skrotet,tankarna kommer å mala i ditt bakhuvud i åratal...om du inte dumpar henne kommer du me största sannorlikhet bli tokig av alla tankar....bara ett tips
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in