2008-05-05, 20:14
Medlem
skadusägas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiMarzio
Nja, jag känner en brevis i huvudstaden som helt enligt gängse pk-mekanismer (grupptryck) struntade i att dela SD material. Till råga på saken ringde han mig och skröt om det!?!?! Dock har han ingen som helst aning om SD överhuvudtaget utan antog att han gjorde "rätt" helt enkelt.

politisk propaganda tror jag hör till kategorin samhällsinformation.
anmälde du din brevutdelande polare, eller är du för pk (ledd och förledd av gruppen), för att göra nåt?
Citera
2008-05-05, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skadusäga
politisk propaganda tror jag hör till kategorin samhällsinformation.
anmälde du din brevutdelande polare, eller är du för pk (ledd och förledd av gruppen), för att göra nåt?

Nja, jag hade ingen lust att anmäla en barndomskamrat pga idioti men han vet vad jag tycker om tilltaget.
Citera
2008-05-05, 20:27
Medlem
skadusägas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiMarzio
Nja, jag hade ingen lust att anmäla en barndomskamrat pga idioti men han vet vad jag tycker om tilltaget.

usch.
du är en sån död fisk.
Citera
2008-05-05, 20:49
Medlem
phunques avatar
Citat:
jag propsar inte på förbud eller censur.
men jag vill se den gymnasieelev som bemöter deras propaganda.
tittade du på youtube-klippet?
Jag menade inte att man behöver bemöta deras propagande utan att genomskåda den.
Citera
2008-05-05, 22:52
Medlem
SparkMans avatar
Efter att ha läst igenom det mesta i tråden så har jag kommit fram till att TYG skrämmer mig.

Måtte den eller de som avgör Sveriges framtid inte rösta fram TYG till statsminister. Då har vi historiens första diktator

*Söker tröst*
Citera
2008-05-05, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Efter att ha läst igenom det mesta i tråden så har jag kommit fram till att TYG skrämmer mig.

Måtte den eller de som avgör Sveriges framtid inte rösta fram TYG till statsminister. Då har vi historiens första diktator

*Söker tröst*
han verkar va en idiot
Citat:
Ursprungligen postat av TYG
Skulle du vilja att ditt barn fick rasistisk propaganda? Du fattar du väl själv att barnen inte ska läsa sånt där skit?

Vad jag har märkt är ungar mycket mer lättpåverkade för kommunist propaganda (för att skolan aldrig lär ut om kommunismens bortt) de är därför man ser så mycket estetare med palestinasjal och hammaren och sjäran på väskan.

Därför är de bra mycket värre om kommunisterna kommer och läser på skolorna.. men ska en få göra de ska båda få.
Citera
2008-05-05, 23:27
Medlem
skadusägas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan

*Söker tröst*

jag söker tröst hos TYG
Citera
2008-05-05, 23:28
Medlem
skadusägas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
han verkar va en idiot

Vad jag har märkt är ungar mycket mer lättpåverkade för kommunist propaganda (för att skolan aldrig lär ut om kommunismens bortt) de är därför man ser så mycket estetare med palestinasjal och hammaren och sjäran på väskan.

Därför är de bra mycket värre om kommunisterna kommer och läser på skolorna.. men ska en få göra de ska båda få.

om du hade sett förbi all den kommunistiska propagandan som svenska skolan enligt dig lär ut hade du kanske lärt dig stava.

och nej, kom inte med dyslexidravel nu.
Citera
2008-05-05, 23:31
Medlem
TYGs avatar
En vacker dag när demokratin har rasat kommer ni att tänka: Fan den där TYG han visste nog vad han snackade om ändå.
Citera
2008-05-05, 23:43
Medlem
De Larges avatar
Citat:
En vacker dag när demokratin har rasat kommer ni att tänka: Fan den där TYG han visste nog vad han snackade om ändå.

Om demokratin rasar kommer det vara p.g.a. dom sju systerpartierna, inte p.g.a. sd eller nd.

Du vet fan inte vad demokrati är för något.
Citera
2008-05-05, 23:44
Medlem
De Larges avatar
Citat:
om du hade sett förbi all den kommunistiska propagandan som svenska skolan enligt dig lär ut hade du kanske lärt dig stava.

Vad har hans stavning med skolans kommunistiska propaganda att göra?
Citera
2008-05-05, 23:46
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Den dagen demokratin rasar kommer jag tänka: Fan! Det blev som TYG ville ha det! Samhället styrs av en enda persons TYCKE!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in