2008-04-30, 16:44
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smoeggarn
Jag tycker Camel smakar skit, men det är ju olika från person till person. Du kanske tycker dom är goda.

Jag tycker de är goda, men inget slår Lucky Strike!

Antar att många inte håller med, de har ju en speciell smak.
Citera
2008-04-30, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Jag tycker de är goda, men inget slår Lucky Strike!

Antar att många inte håller med, de har ju en speciell smak.

Lucky Strike äger^^ den bästa ciggen ngnsin
Citera
2008-04-30, 17:32
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oolans
Lucky Strike äger^^ den bästa ciggen ngnsin

Ooh en frände, de enda jag känner som röker röker Marlboro. Jag gillar inte Marlboro direkt, det är ju inte äckligt, men inte jättegott heller.
Citera
2008-04-30, 18:57
Medlem
R.Rs avatar
Själv anser jag John silver eller Lucky strike, vilket flera i min bekantskapskrets också gör. Välsmakande och även ganska "status-cigaretter" (man behöver åtminstone inte känna sig som en fjortis som det är lätt att göra med vissa andra märken). John silver innehåller visserligen mycket nikotin, men ska man feströka ska man väl, ingen mening att stå och blossa på en torr pinne som inte smakar något liksom...
Citera
2008-04-30, 19:14
Medlem
knakelibangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimalim
En sista fråga, vilka cigg är det som luktar så himla gott! dom luktar inte lika bräntpapper som marlboro/prince/next utan dom luktar tilltalande, minns att ciggen var helt vita, altså filterbiten med.

Marlboro Menthol är den bästa mentholciggareten och det är en sådan jag gissar att du luktat på! Så köp dig ett fint grönt paket och testa vetja! Dom enda jag köper!
Citera
2008-05-01, 14:25
Medlem
Danneehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimalim
jadu, jo jag tycker niko kicken är trevlig men å andra sidan känner jag beroendet ibland efter helgens festande. Jobbigast är det på måndagar när man går förbi rökarna vi ingången till skolan. Kliar i hela mig efter att få ta ett bloss, blir lätt distraherad dagarna efter feströkandet också, vill gärna komma ifrån detta.

Jag har funderat lite också, när jag provade blend gul gick typ ett halvt packet på en kväll medans jag kanske röker endast 5-6 marlboro röd då de sätter sig mer med både smak och nicotinet tycker jag. Borde vi ohälsosammare med light då man kanske röker mer, vad vet jag.

Iaf, smakar light sämmre än de som inte är light?

Känner du beroende efter en kvälls rökande? jag har rökt rätt så mycket på senaste, ca 5 st om dagen för att jag gillar nikotinkicken, känner inget sug alls. Tre veckor har jag hållt på dvs.
Citera
2008-05-01, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danneeh
Känner du beroende efter en kvälls rökande? jag har rökt rätt så mycket på senaste, ca 5 st om dagen för att jag gillar nikotinkicken, känner inget sug alls. Tre veckor har jag hållt på dvs.
Haha.

"Jag har druckit en sjuttis varje dag i 25 år, men inte fan är jag beroende!" (eller hur citatet gick).

Sluta rök då om du inte är beroende. Varför röker du varje dag om du inte är det?
Citera
2008-05-01, 15:20
Medlem
Citat:
Haha.

"Jag har druckit en sjuttis varje dag i 25 år, men inte fan är jag beroende!" (eller hur citatet gick).

Sluta rök då om du inte är beroende. Varför röker du varje dag om du inte är det?

Det är så det går till när man börjar snusa/röka etc. inte bestämmer man sig för att börja utan det ökar succsesivt.
Citera
2008-05-01, 15:54
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Haha.

Jag har snusat/rökt nästintill var dag i perioder på flera månader när jag var yngre, sen kunde jag bara lägga av från en dag till nästa för att jag började tappa nikokicken/det blev för dyrt, eller nån annan anledning. Han kanske röker varje dag för att han gillar nickokicken, konstigare är det inte. Bara löjligt att komma med nåt som "sluta rök om du inte är beroende", inte fan blir de flesta beroende på 3 veckor heller.
Citera
2008-05-01, 16:19
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Jag har snusat/rökt nästintill var dag i perioder på flera månader när jag var yngre, sen kunde jag bara lägga av från en dag till nästa för att jag började tappa nikokicken/det blev för dyrt, eller nån annan anledning. Han kanske röker varje dag för att han gillar nickokicken, konstigare är det inte. Bara löjligt att komma med nåt som "sluta rök om du inte är beroende", inte fan blir de flesta beroende på 3 veckor heller.

Nej, 3 veckor är ingenting. Tredubbla det i månader så börjar det likna nåt.
Citera
2008-05-01, 16:20
Medlem
dekanmis avatar
Orkade inte läsa igenom hela tråden för att se om någon skrivit det.

BLACK DEVIL! Vanilj- och Chokladsmak finns det.
Hur gott som helst.
Dessutom ser de lite roligare ut eftersom de är helsvarta.

Och de luktar godare än andra cigg.
Citera
2008-05-01, 18:21
Medlem
Danneehs avatar
Citat:
Haha.

Nikotinkick my friend, nikotinkick..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in