• 5
  • 6
2008-06-19, 13:38
Medlem
JazzforMiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machete
Jag söker efter en cigarett som är mild i smaken, men som man ändå får en hyffsad nikotinkick av.

Pall Mall, om du klarar av en filterlös cigarett. Relativt billiga (43:-) om man ser till smak och kvalitet på tobaken.
Citera
2008-06-20, 00:33
Medlem
Jag röker Lucky Strike, gillar den goda och rostade smaken.
Med Lucky Strike är det ju fan fest var dag !
Citera
2008-06-21, 02:29
Medlem
machetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzforMiles
Pall Mall, om du klarar av en filterlös cigarett. Relativt billiga (43:-) om man ser till smak och kvalitet på tobaken.

Ja, men blir inte tobaksmaken starkare utan filter?
Citera
2008-06-24, 19:41
Medlem
FoxHounds avatar
Varför röker alla feströkare Marlboro Lights? Har inte fattat det.
Själv brukar jag röka Lucky Strike eller Marlboro Röd 100.
Citera
2008-06-24, 21:41
Medlem
Jocke-Jokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Varför röker alla feströkare Marlboro Lights? Har inte fattat det.
Själv brukar jag röka Lucky Strike eller Marlboro Röd 100.

Blir väl en kedjereaktion, någon bjuder någon så är det igång det där med marlboro lightsen.

Ärligt talat så tror jag inte ts kommer få speciellt bra svar i denna tråd. Alla har helt enkelt olika smak och enda sättet lär vara att pröva dig fram. Själv tog det ca ett år innan jag fann kärleken till Kamelerna. Men jag röker gärna lite andra som omväxling när det faller en på.
Citera
2008-06-24, 22:44
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Köpte ett paket Dunhill International idag. Får se om de lever upp till ryktet och priset. Röker själv inte så mycket, så lite inte på min expertis, men vad tycker ni som provat? Snygg kartong är det tveklöst!
Jag gillar dem, de är lena och fina i smaken och förpackningen ser riktigt lyxig ut.
Citera
2008-06-24, 23:48
Medlem
JazzforMiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machete

Ja, men blir inte tobaksmaken starkare utan filter?

Eftersom de är filterlösa kan de inte blanda i vilken skittobak som helst, den de blandar i smakar himmelskt och är mycket len mot halsen.

Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Jag gillar dem, de är lena och fina i smaken och förpackningen ser riktigt lyxig ut.

Har rökt dem nu och tycker att de är värda sitt pris, förpackningen är en fröjd!
Citera
2008-07-04, 01:46
Medlem
Citat:

pall mall, dom finns väl inte ens i sverige? jag har aldrig sett dem här men de har dem i tyskland har jag sett fast en filtrerad verison ioförsig :P
Citera
2008-07-05, 11:24
Medlem
Om du feströker har du råd med bra cigariller istället. Eller är det för starkt? Smaken är bättre än hos cigaretter.

Cohiba är ett tips.
Citera
2008-07-14, 15:36
Medlem
xaks avatar
Lucky strike för hela pengen!

Black devil som alla fjortisar röker är inget att ha.. Visst, jättekul att filtret smakar choklad men själva röken smakar skit och dom är kasst packade så dom tar slut på 2 bloss typ.
Citera
2008-07-15, 00:02
Medlem
JazzforMiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coxxe
pall mall, dom finns väl inte ens i sverige? jag har aldrig sett dem här men de har dem i tyskland har jag sett fast en filtrerad verison ioförsig :P

Jovisst, finns dock bara på ett ställe i min stad, men det värt omvägen. Levereras i ett smäckert mjukt paket i gammaldags stil, kan inte jämföras när det kommer till elegans gentemot sina europeiska filterkusiner.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in