Jag har förr hävdat att jag är en sån där som kan äta vad som hellst utan att gå upp i vikt, oj så fel ja har haft! Nu har jag börjat träna seriöst och börjat räkna kalorier och protein och så lite som jag förut fick i mig är det inte direkt konstigt att jag inte gick upp i vikt.
Jag har gjort samma tankefel som alla andra, jag har ätit en pizza som mat och två macker som kvällsmat "oj jag går aldrig upp i vikt" nej fan konstigt! Jag gör helt enkelt av med mer kalorier än jag tar in, visst jag har ätit stora portioner men hur ofta då? Hur ser matintaget ut egentligen, har varit jävla intressant att se, såhär är det.
Jag åt max tre gånger om dagen, som vätska drack jag endast vatten, aldrig godis eller chips (tycker inte om det helt enkelt, för sött och slibbigt)! kanske en läsk i månaden! Inga bakelser eller fikabröd (gillar inte det heller) osv osv.
Nu äter jag 4 - 5 gånger per dag, frukost, mellanmål, middag, mellanmål, kvällsmat, försöker byta ut vatten mot mjölk, åtminsonde till måltiderna. Godis och bakelser kommer jag förmodligen aldrig tycka om så det går fortfarande bort men det är nog ganska bra för det är väl inte nyttiga grejer direkt.
Jag ar redan börjat gå upp i vikt, vet inte hur mycket för jag har ingen våg men upp går jag! så jag har slutat att tramsa och säga att jag kan äta vad fan som hellst för det kan jag inte.
Jag är lika dödlig som alla andra