Citat:
Ursprungligen postat av
RulleRivare
Vad vet du om Trafikverket som jag inte vet? Skiljer de sig nämnvärt från andra myndigheter?
Och svara gärna på tillägget jag gjorde till förra inlägget: Och även om det nu stämmer, vad är det som säger att TS inte råkat ut för en sådan som snart kommer få sparken?
Får man sparken från en statlig myndighet för att man missköter sitt jobb så sitter man självklart inte med samma jobb på samma myndighet ett par år senare.
Får man sparken från en myndighet pga misskötsel så är det i 99% av fallen en garanti på att du satt din fot där som anställd för sista gången...
Jag tror TS fått på hörsägen, någon som sett kontrollanten på ett annat ställe och trott att han fått sparken då han hört TS snacka skit om honom, berättat för TS och sen går TS runt i flera år och tror på den sanningen.
Sen vadå? Jag kan glömma folk jag träffat via jobbet bara för att få en glasklar bild av dom flera år senare. Sen som sagt, dom får en lista, så svårt är det väl inte att tro att även tidigare uppkörningar finns med i deras info...