Citat:
Ursprungligen postat av trafikpedagogen
Ja men förlåt då för att jag missade ett ord..
Lugna ner er, ja du missade ett ord men det var ganska avgörande för innebörden av ditt inlägg. Det var omöjligt att veta vad som stämde. Själv kontrolläser jag mina inlägg och ändrar ifall jag finner fel
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Fitta vad jag är besviken på mig själv. Passade på 2/5 moment .
Fordonsmanövrering och något annat var det jag klarade.
Hade dålig planerad körning och blinkade väldigt sällan.
Bromsade hårt innan övergångsställen och hade dålig uppmärksamhet fastän det är det jag fått mest beröm för. Sen att han klagar på min uppmärksamhet tycker jag är lite kul då jag satt och vred på huvudet under hela lektionen . Sen var det att jag körde i 63 kort på en 50-väg.
Bara det att han var tvungen att kalla mig nybörjare .
Där kom bomben för mig . Kommer fan skita i att försöka ta körkortet förrän jag är 30 .
Du ska inte alls skita i att ta körkort, jag misslyckades på min första uppkörning också. Vet att det är surt som fan nu men tappa inte hoppet, boka om en uppkörning (privat ifall körskolan är fullbokad). Ge dig ut med personen du övningskört med och kör igenom de moment du misslyckades på idag. Får en känsla av att alla problem du hade endast beror på nerver, inget annat. Du klarar det nästa gång ska du se! Nu vet du hur en uppkörning går till och vad du behöver tänka extra mycket på!