Citat:
Ursprungligen postat av mojojojojojo
Missade en hastighetsskylt vilket gjorde att jag misslyckades med uppkörningen. Helt rätt att jag inte blev godkänd så klart, men känns lite drygt att det var ett slarvfel när jag hade lyckats med fickparkeringen och att backa runt hörn. Men det är smällar man får ta, han jag körde upp med var iaf trevlig.
Nu är frågan, boka i Sollentuna eller Jakobsberg? Hade helst bokat i Farsta då jag hittar väldigt bra där, men det var hela 3 veckor dit. Lutar åt Sollentuna då jag ändå kört en del i norrort, i västerort har jag knappt varit.
Det som kändes skönt var att jag faktiskt inte kände mig nervös alls när jag körde upp, och allt gick superbra förutom första växlingen och den där förbaskade 110 skylten.
Ah, sånt svider, speciellt i väntan på nästa uppkörning, man vill bara köra upp så snabbt som möjligt igen. Det var i alla fall så jag kände när jag kugga första uppkörningen.
Men, körde du över 110? Du vet väl att 110 är max hastighet på alla motorvägar nu(om inte lägre förstås). Eller jag kanske är helt ute och cyklar, men 110 är det högsta jag har sett i alla fall.
Lycka till för nästa gång i alla fall!:>