2009-08-26, 21:16
Medlem
saturs avatar
Go! är för positiv i sin kritik, kritik ska vara kritisk inte kramgo, kul som fan att någon inte är en blödig pladdermajja och faktiskt ger information
Citera
2009-08-26, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av satur
Go! är för positiv i sin kritik, kritik ska vara kritisk inte kramgo, kul som fan att någon inte är en blödig pladdermajja och faktiskt ger information

Hah, jag kanske är lite för snäll i min kritik, där har du en poäng. Men alla älskar mig när jag ger högt betyg va?
Citera
2009-09-02, 18:51
Bannlyst
Biltema burkar...

Tjo!

Idag var jag lite sugen på att fixa sprejburkar eftersom det var ett jävla bra tag sen man hade sprej hemma i bokhyllan. Har bara kört med markers och mops senaste tiden så det har inte blivit mycket sprejande. Men nu kände jag i alla fall för att spreja!

Tog bilen och drog till Biltema, och letade upp sprejburkarna.
När jag kom fram till avdelningen där de hade burkarna kunde jag inte förstå hur fan de kunde ta så jäkla mycket för burkarna...

Markeringsspray: 62:90:-!

Fy fan!
62:90:- för en jävla sprejburk! Nej tack...

I alla fall, suget efter att spreja blev så stort så jag köpte burken tillsammans med en 8-pack oljefärg till lite homemade färg.

Satte mig glatt i bilen med min burk som jag planerade att använda ikväll.

Så blir inte fallet!

Den sprejar så dåligt! Ser ut som färg blandat med för mycket vatten... Ingen täckförmåga what so ever! Usch!

Köp fan inte burkarna, om du kan sno dem gör det. Akta dig för sensorer bara.

Här var iaf min recension på en urusell produkt. Visste att det var skit, men lusten att spreja var för stor jag provade. Nästa gång blir det beställning från Highlights for sure!

/Go
Citera
2009-10-01, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Go
Tjo!

Idag var jag lite sugen på att fixa sprejburkar eftersom det var ett jävla bra tag sen man hade sprej hemma i bokhyllan. Har bara kört med markers och mops senaste tiden så det har inte blivit mycket sprejande. Men nu kände jag i alla fall för att spreja!

Tog bilen och drog till Biltema, och letade upp sprejburkarna.
När jag kom fram till avdelningen där de hade burkarna kunde jag inte förstå hur fan de kunde ta så jäkla mycket för burkarna...

Markeringsspray: 62:90:-!

Fy fan!
62:90:- för en jävla sprejburk! Nej tack...

I alla fall, suget efter att spreja blev så stort så jag köpte burken tillsammans med en 8-pack oljefärg till lite homemade färg.

Satte mig glatt i bilen med min burk som jag planerade att använda ikväll.

Så blir inte fallet!

Den sprejar så dåligt! Ser ut som färg blandat med för mycket vatten... Ingen täckförmåga what so ever! Usch!

Köp fan inte burkarna, om du kan sno dem gör det. Akta dig för sensorer bara.

Här var iaf min recension på en urusell produkt. Visste att det var skit, men lusten att spreja var för stor jag provade. Nästa gång blir det beställning från Highlights for sure!

/Go

Biltemas burkar är ingen hit, clas ohlsson burkar är faktiskt rätt okej.
Citera
2009-10-01, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iamugly
Biltemas burkar är ingen hit, clas ohlsson burkar är faktiskt rätt okej.

Vad heter märket på Clas Ohlsson's burkar? Vad är priset på dem?
Citera
2009-10-01, 17:53
Medlem
rastafari4lifes avatar
Namn : Grogg 6mm
Typ : squeezer
Betyg 2/10
bra : Skönt med en riktigt liten squeezer
Dåligt : F.ö kass.

Någon som har testat Ironlak burkarna på fatcap?
Citera
2009-10-01, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rastafari4life
Namn : Grogg 6mm
Typ : squeezer
Betyg 2/10
bra : Skönt med en riktigt liten squeezer
Dåligt : F.ö kass.

Är den verkligen så dålig? Varför? Jag har inte testat Ironlak från Fatcap, men skulle vilja göra det.
Citera
2009-10-01, 18:33
Medlem
rastafari4lifes avatar
Svar till go, jag kanske överdrev en del men den är riktigt jobbig att få ut färg ur, "kroppen" är liksom för plastig den känns inte skön i handen på någe vis. Svårt att förklara.
Citera
2009-10-01, 19:07
Bannlyst
Citat:
Svar till go, jag kanske överdrev en del men den är riktigt jobbig att få ut färg ur, "kroppen" är liksom för plastig den känns inte skön i handen på någe vis. Svårt att förklara.

Inte tillräckligt mjuk kropp för att kunna "squeeza" och därför svårt att få ut tillräckligt mycket bläck för att få rinn? Själv tycker jag att Grog Squeezer 10mm är riktigt skön. Lätt att få rinn med, och relativt skön i handen, fast OTR Soultip är mycket skönare att ha i handen.
Citera
2009-10-01, 19:11
Medlem
rastafari4lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Go
Inte tillräckligt mjuk kropp för att kunna "squeeza" och därför svårt att få ut tillräckligt mycket bläck för att få rinn? Själv tycker jag att Grog Squeezer 10mm är riktigt skön. Lätt att få rinn med, och relativt skön i handen, fast OTR Soultip är mycket skönare att ha i handen.

Nja den är inte så himla hård (kan misstolkas ) den är mer bara plastig.
Citera
2009-10-01, 21:24
Bannlyst
Citat:
Nja den är inte så himla hård (kan misstolkas ) den är mer bara plastig.

Aha, okej.
Citera
2009-10-02, 01:38
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:

Körde mitt första Ironlak mission för ett par timmar sedan. Sköna burkar om man inte har bråttom, lägre tryck än de flesta andra burkar. Nästan lite väl lågt men bra kontroll och enkel att hantera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in