2012-04-30, 00:24
Medlem
pyro860s avatar
Namn: Bromsten - 25 År Av Bombing Och Burners
Typ: Bok
Betyg: 8/10
Bra: Bra bilder och trevliga historier.
Dåligt:Vissa bilder var inte jättestora men rymde ändå två sidor. Det känns som man försökt smälla ihop fler sidor än vad som behövdes. Dessutom, likt kaos-boken, lite stavfel och sådär.

Men väldigt intressant bok måste jag säga! Köp den innan alla ex är slut iallafall. Kul att man fick den signerad. Är du intresserad av Fascinate och Bromsten ska du lätt få tag på denna.
Citera
2012-04-30, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Namn: Bromsten - 25 År Av Bombing Och Burners
Typ: Bok
Betyg: 8/10
Bra: Bra bilder och trevliga historier.
Dåligt:Vissa bilder var inte jättestora men rymde ändå två sidor. Det känns som man försökt smälla ihop fler sidor än vad som behövdes. Dessutom, likt kaos-boken, lite stavfel och sådär.

Men väldigt intressant bok måste jag säga! Köp den innan alla ex är slut iallafall. Kul att man fick den signerad. Är du intresserad av Fascinate och Bromsten ska du lätt få tag på denna.
Riktigt trevligt. Kommer att införskaffas, tack för tipset pimpen.
Citera
2012-12-09, 12:38
Medlem
Någon som kan tipsa på skisspennor?
Har ALPHA pennor, men vill testa något nytt.
Citera
2012-12-09, 12:55
Medlem
test1fys avatar
Molotow och Touch kan du testa, dessa är billiga och bra. Molotow är som posca och touch är... touch.
Citera
2012-12-09, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av test1fy
Molotow och Touch kan du testa, dessa är billiga och bra. Molotow är som posca och touch är... touch.
Grymt... blir nog att testa detta:
http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=v70&search_brand=&sida =3&page=14&shophex=&pid=3750
Citera
2012-12-09, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Någon som kan tipsa på skisspennor?
Har ALPHA pennor, men vill testa något nytt.

POSCA? Speciellt POSCA i kombination med ALPHA
Citera
2013-01-28, 20:11
Medlem
Make2s avatar
Var och köpte nya skor för någon dag sen, och fick denna till min överraskning, såg ju direkt att den var lagom stor för 6 burkar, 600ml får plats utan att synas så tänkte dela med mig av mitt fynd ;P

http://tinypic.com/view.php?pic=14jol4x&s=6

naturvänlig, hållbar, rymmer bra, försegling, de är ju en skopåse ;D 8/10 i användnings syfte !
Citera
2013-01-28, 20:25
Medlem
Hejzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Make2
Var och köpte nya skor för någon dag sen, och fick denna till min överraskning, såg ju direkt att den var lagom stor för 6 burkar, 600ml får plats utan att synas så tänkte dela med mig av mitt fynd ;P

naturvänlig, hållbar, rymmer bra, försegling, de är ju en skopåse ;D 8/10 i användnings syfte !
Åh fyfan, skobutikens mardröm.
Det finns väl ingen sorts bra hantag på dom där?
Citera
2013-01-28, 20:30
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejz
Åh fyfan, skobutikens mardröm.
Det finns väl ingen sorts bra hantag på dom där?
Jag har en likadan och det finns ett handtag som man lirkar igenom på 2 sidor. När man väl håller påsen så är den stängd föratt handtaget drar åt. Dvs att på vintern så kommer det inte in snö i påsen
Citera
2013-01-28, 20:57
Medlem
crewmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Make2

Bra tips kör alltid tygpåse typ, man ser inte överdrivet ut som en klottrare när man närmar sig yarden. inga fingeravtryck heller men tyg påse, hehe
Citera
2013-01-29, 21:28
Medlem
Make2s avatar
tänkte iaf dela med mig av mitt fynd hoppas den passar för någon, jag har försökt dra sönder min och fick kämpa för att göra de, så fixade en nya av en kompis i en skobutik idag, så hållbara är dom faktiskt över min förväntan, har torterat den trasiga med taggtråd och massa annat man kan råka fastna i och som sagt den håller bra !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in