Clash rockar. Använder den färgen mycket och till det priset är det absolut värt det. täcker krom bra och sköter sig som färg skall. Orignal capen är bra den med. har aldrig kört med montana black, men med allt annat och clash/beat är uppe där med molotow som favorit färg! Molotow har aningen högre tryck.
har haft en burk tysk montana black för länge sedan. Sen flyttade jag dit där de inte säljer det. annars tror jag, jag har kört det mesta från europa, aldrig mönster colors, nån som har och som pallar skriva recension? vilket märke är high pressure om det är ett märke alltså.
tjena om någon vet vart man kan ladda ner 1207 boken eller saber-mad society så skulle jag bli glad om ni kunde skicka länk i pm köper boken om den är bra
Namn: Grog squeezer 10mm
Typ: Marker Squeezer
Betyg: 5/10
Bra: Bra storlek, rymmer mycket, skön form. Hyfsat skruvkork.
Dåligt: Inket rinner rätt igenom udden om du har tunt ink (alkej). Plasten i botten av squeezern började mjukna lite, men har inte frätt sönder.
har haft en burk tysk montana black för länge sedan. Sen flyttade jag dit där de inte säljer det. annars tror jag, jag har kört det mesta från europa, aldrig mönster colors, nån som har och som pallar skriva recension? vilket märke är high pressure om det är ett märke alltså.
Det är en variant av Molotows Belton, fast den heter då som sagt high pressure. Säljs också den på Fatcap
Namn: MTN Astro Fat
Typ: Cap/Munstycke
Betyg: 9/10
Bra:Tjockaste munstycket jag kört med, kan bli upp till två decimeter i diameter. Sen så låter capen nästan inget heller, pyser bara lite tyst.
Dåligt: Det blev mer som en ring med en stor prick i när man sköt på en vägg på långt avstånd.
high pressure låter väldigt mkt och det är nästan omöjligt (tycker jag iaf) att dra lines med den.
tänk dig att du står i mörkret och ska börja måla, när du trycker ner capen så hör du ett högt fräsande ljud som hörs på långt avstånd. antar att man ska använda den till snabb fyll och snabbt går det
Namn: Backjump.se
Typ: Butik
Betyg: 7/10
Bra: Väl paketerat med tidningspapper för att inte burkar skall skramla under transport och snabb leverans (2-3 dagar).
Dåligt: Inget förutom vore trevligt om fler märken kunde säljas där.
Namn: Mtn micro
Typ: mtn can
Betyg: 8/10
Bra: Mycket liten o smidig, skönt tryck perfa för tags Och den räcker till 20 tags vilket e nice!
Dåligt: kostar 20 kr och dem finnes bara på fatcap;(
Namn: Mtn micro
Typ: mtn can
Betyg: 8/10
Bra: Mycket liten o smidig, skönt tryck perfa för tags Och den räcker till 20 tags vilket e nice!
Dåligt: kostar 20 kr och dem finnes bara på fatcap;(
Jag vill ha en bara för att den är så gullig Sen kan man väl fylla dom också? Överföringsmetoden.
Skönaste bläcket jag någonsin kört med och nuförtiden det enda jag kör med förutom silvpennor och röd alkej.
Delas ut till vänner av en galen snubbe från ett fett hemligt crew.
Vilken jävla tönt du verkar vara. Haha astufft känner folk på highlights och pnk!!11111