2008-07-28, 18:29
Medlem
MyteNs avatar

Låter onekligen läsvärd, mer tips för bövelen, pengar finns!
Citera
2008-07-28, 18:33
Medlem
art_s avatar
Namn: OTR Streetpainter
Typ: Marker
Betyg: 7/10
Bra: Billig, ganska stor udd för att vara en sådan lite penna, många färger
Dåligt: Ger väl inte speciellt bra buffs
Citera
2008-07-28, 18:34
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyteN

Låter onekligen läsvärd, mer tips för bövelen, pengar finns!

Medan Svensson åt plankstek - Per Andersson

Fast den kanske är så självklar att du inte nämnde den?
Citera
2008-07-28, 18:42
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Medan Svensson åt plankstek - Per Andersson

Fast den kanske är så självklar att du inte nämnde den?

Jo den är rätt självklar men jag erkänner att jag inte kom på titeln för tillfället
Citera
2008-07-28, 20:34
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyteN
Jo den är rätt självklar men jag erkänner att jag inte kom på titeln för tillfället
ohh snart 1337 , btw finns det mycket graffiti böker på de felsta stads biblotek eller är det bara skrock?
Citera
2008-07-28, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av satur
ohh snart 1337 , btw finns det mycket graffiti böker på de felsta stads biblotek eller är det bara skrock?

"medans svensson.." och "1207" fanns på lkpg bibliotek iaf
Citera
2008-07-28, 21:31
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
"medans svensson.." och "1207" fanns på lkpg bibliotek iaf
Japp, Overground 1&2 ska finnas men är aldrig inne, troligen någon som snott dem, Dom kallar oss klottrare finns med. Sen finns nån eller några amerikanska graffitiböcker.
Citera
2008-07-29, 12:36
Medlem
ARMENIAN SOULJAs avatar
Desa - Million dollar vandal

Lyxig känsla. Gillar man historier om tonårsröveri, droger, kaos och död (Ve) ska man läsa denna. En del bra historier, men ganska kort text egentligen.
Bilderna får ett stort minus, då de mest innehåller färska bilder på bombade tåg. Med tanke på hur länge han har varit med i gemet hade man velat se gamla fina bilder på 90-talets New York. Men som sagt, gillar man råa historier kommer man nog gilla boken en del.

Saber - Mad society

Varmt skriven. Ända från Sabers födelse till idag. Många bilder från hans allra första målningar (hans egen pappa var knasare på första målningen!). Många nya bilder på hans senaste produktioner som är fantastiska. Älskar västkuststilen som är lite skarpare och mycket mer avancerad än New York-stilen. Hela historier om alla projekt MSK:are ger sig på, när de målar rooftops i ett crackhus mitt i stan, när de bodde i Tenderloins sunkigaste område (Sabers kompis blir avsugen av en transa för att han "bara behövde lite huvud"), och när de målade en reklamskylt högt uppe som senare syntes i Rush Hour med Jackie Chan. Skönt skriven. Även mastodontmålningarna på 4x40m, ungefär, är grymma. Gillar denna mer än Desas autobiografi.

Edit: Stavfel och lite tillägg.
Senast redigerad av ARMENIAN SOULJA 2008-07-29 kl. 12:39.
Citera
2008-07-29, 12:58
Medlem
Så många böcker jag vill köpa men så fort man får pengar så går dom till cans..
Citera
2008-08-02, 14:53
Medlem
art_s avatar
Namn: Endless Illusions
Typ: Film
Betyg: 9/10
Bra: Bra målningar, reser runt lite överallt i Europa (t.o.m. i Sverige)
Dåligt: Kanske lite segt att bara titta på tågpanels, skulle gärna vilja se lite streetbombing.

http://www.highlights.nu/index.php?PHPSESSID=bsstu8sue1e4j669nkombieem2&set ID=setID&id=1&page=13&search_text=endless%20illusi ons&page=14&shophex=&pid=1391
Citera
2008-09-10, 17:13
Medlem
Request!

Undrar om någon har testat clash burken och dom andra cansen som finns att köpa på Fatcap.se? Skulle gärna vilja veta lite om dom innan jag beställer.
Citera
2008-09-10, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´
Undrar om någon har testat clash burken och dom andra cansen som finns att köpa på Fatcap.se? Skulle gärna vilja veta lite om dom innan jag beställer.

Clash rockar. Använder den färgen mycket och till det priset är det absolut värt det. täcker krom bra och sköter sig som färg skall. Orignal capen är bra den med. har aldrig kört med montana black, men med allt annat och clash/beat är uppe där med molotow som favorit färg! Molotow har aningen högre tryck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in