2008-04-25, 15:29
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Din bristande intelligens och fixering vid att tala om slappa fittor skiner i varannan tråd i det här forumet. Du förtjänar en medalj för dina nivåhöjande kommentarer och för att du tillför forumet så otroligt mycket. Tack för att du finns.

Om du tittar på mitt påstående igen så ser du att det inte är helt ologiskt, men det kräver som sagt lite intelligens från betraktarens sida.

Vem har sagt att man ska tillföra forumet något för att få skriva i det?

Du skriver ju ändå....
Citera
2008-04-25, 20:48
Medlem
Jag har blivit nekad sex ett få antal gånger under min ungdom pga. för stor kuk, det är inte bara små kukar som åker på skit, föffan.
Citera
2008-04-26, 13:44
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Om du tittar på mitt påstående igen så ser du att det inte är helt ologiskt, men det kräver som sagt lite intelligens från betraktarens sida.

Vem har sagt att man ska tillföra forumet något för att få skriva i det?

Du skriver ju ändå....

Mmm, riktigt imponerande att försöka rikta samma kritik mot mig istället för att komma med en egen åsikt. Och vem har sagt att man skall tillföra forumet något för att få skriva i det? Ja främst Flashback och deras KFK-regel, samt jag vilket du uppenbarligen noterade. Att skita ner trådar med uttjatade och korkade kommentarer dödar diskussionslustan hos dem som faktiskt har något vettigt att säga.
Citera
2008-04-26, 14:01
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
Jag har blivit nekad för att jag var för stor

Det är begripligen inte kul det heller, men som jag skrev när det gäller microsmå penisar är ju sex mycket mer än bara penetrering. Ofta behöver en kvinna känna sig trygg med mannen för att kunna slappna av musklerna i bäckenbotten tillräckligt för att kunna ta emot en väldigt stor penis. Det är inget som direkt kommer naturligt vid ett ONS, men med mun, händer och fantasi kommer man långt ändå.
Citera
2008-04-26, 14:54
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Mmm, riktigt imponerande att försöka rikta samma kritik mot mig istället för att komma med en egen åsikt. Och vem har sagt att man skall tillföra forumet något för att få skriva i det? Ja främst Flashback och deras KFK-regel, samt jag vilket du uppenbarligen noterade. Att skita ner trådar med uttjatade och korkade kommentarer dödar diskussionslustan hos dem som faktiskt har något vettigt att säga.

Det är ju lite märkligt att du anser att din kritik mot mig är riktig och helt OK, men om jag riktar liknande kritik mot dig, då är det fel? Jag var ju lika konstruktiv i min kritik som du var i din?

På vilket sätt främjar utalanden som: "
Citat:
Din bristande intelligens
" o liknande nedsättande kommentarer från din sida ett positivt diskussionsklimat här på forumet?

Vilken tur att vi har bl a dig, PiLLerILLer som har kompetensen att avgöra vilka skribenter som tillför forumet något genom sina inlägg!!

Det är helt uppenbart att du inte granskar dina egna inlägg med samma kritiska ögon som du granskar andras!
Citera
2008-04-26, 19:40
Medlem
jag vet inte, man tänder väl på olika saker. jag tänder väl inte på små kukar kanske så. det finns väl killar som inte skulle kunna ha sex med en tjej som hade en jättestor fitta eller nåt.
men man behöver väl kanske inte säga till killen i fråga att han har för liten kuk, man kan väl dra en liten vit lögn kanske...?
Citera
2008-04-26, 19:53
Medlem
Om man tar del av den statistik som finns, finner man att en anmärkningsvärt stor del av män ( såväl svenska som andra) lägger sig för såväl omkrets som längd inom ett rätt smalt spann. Inna och efter detta spann faller kurvan påfallande brant. När folk prata om antingen mikropenisar eler hästballar, så drar jag slutsatsen rent statistiskt att de i de allra flesta fall

Ljuger
Minns fel
Överdriver
Fantiserar.

Den statistik som finns, kan man naturligtvis ifrågasätta, men den är den vi för närvarande har att hålla oss till, till dess någon mer vederhäftig dyker upp.

Jag avslutar därför med en fråga:

Det sägs att högst 1 på 100 män har en penis som är längre än 23 cm. Men hur många tror ni har en penis som är både 23 cm OCH - säg - 16 cm i tjocklek? Jag talar om svenska män, för enkelhetens skull mellan 18 och 65 år.(Totalt något färre än 3 miljoner personer.) För då snackar vi väl om en hästkuk?
Som så många säger sig ha hört talas om/sett/haft i sig osv

You do the math.

Ledtråd: Om man multiplicerar 1/100 med ett tal mindre än 1, får man ett väldigt litet tal.

Återkommer med lite källor om jag orkar.

Tycker i övrigt att kvinnorna i denna tråden har sagt det som behöver sägas (Om de som nu utger som kvinnor är kvinnor s a s...)
Citera
2008-04-27, 03:11
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
bla bla bla

Pladdra på du bara. Det ändrar inte det faktum att dina kommentarer om jättefittor i fler trådar, är löjliga och pubertala.
Citera
2008-04-27, 10:21
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Pladdra på du bara. Det ändrar inte det faktum att dina kommentarer om jättefittor i fler trådar, är löjliga och pubertala.

Den åsikten får stå för dig. Jag försöker bara skapa lite balans genom mina trådar ang. fittstorlekar. Det pratas ofta om vikten av att kuken håller ett visst mått bland tjejer, dvs den ska helst vara stor o grov för att det skall bli bra sex.

Vad som glöms bort är att det finns två faktorer som spelar in, kuken och fittans storlek, detta är något som (ni) tjejer verkar vilja glömma?
Citera
2008-04-27, 12:13
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Den åsikten får stå för dig. Jag försöker bara skapa lite balans genom mina trådar ang. fittstorlekar. Det pratas ofta om vikten av att kuken håller ett visst mått bland tjejer, dvs den ska helst vara stor o grov för att det skall bli bra sex.

Vad som glöms bort är att det finns två faktorer som spelar in, kuken och fittans storlek, detta är något som (ni) tjejer verkar vilja glömma?

Klart det är sant, men eftersom endast kukens storlek syns så blir det mest snack om det.
Citera
2008-04-27, 14:34
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Klart det är sant, men eftersom endast kukens storlek syns så blir det mest snack om det.

Det är ju sant.

Men man har ju mer än en gång läst att:

-"Jag vill ha en riktigt stor kuk i mig för att det skall kännas att jag har sex!
Det är helt OK att man som tjej har detta krav.

Men då kanske man som tjej ska erkänna att man har detta krav för att man kanske har en lite större fitta?

Detta har jag aldrig läst, utan istället skriver de ofta i nästa mening att de har en riktigt trång fitta!!
Citera
2008-04-27, 16:16
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Det är ju sant.

Men man har ju mer än en gång läst att:

-"Jag vill ha en riktigt stor kuk i mig för att det skall kännas att jag har sex!
Det är helt OK att man som tjej har detta krav.

Men då kanske man som tjej ska erkänna att man har detta krav för att man kanske har en lite större fitta?

Detta har jag aldrig läst, utan istället skriver de ofta i nästa mening att de har en riktigt trång fitta!!

Visst, men du vet väl hur kvinnor är...

"Ser jag tjock ut i dom här byxorna"? -Näe älskling, du är jättesmal och fin (trots dina 93 kg). Och alla fotomodeller är ju bara spacklade, om du också hade massa sminköser så skulle du vara minst lika vacker (trots din kroknäsa och skelande ögon).

Kvinnor är vackra och duger som dom är oavsett, män kan man förnedra hur mycket som helst. Och det beror på kvinnors veka psyke, dom pallar helt enkelt inte kritik.

Kvinnor är idioter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in