Om man tar del av den statistik som finns, finner man att en anmärkningsvärt stor del av män ( såväl svenska som andra) lägger sig för såväl omkrets som längd inom ett rätt smalt spann. Inna och efter detta spann faller kurvan påfallande brant. När folk prata om antingen mikropenisar eler hästballar, så drar jag slutsatsen rent statistiskt att de i de allra flesta fall
Ljuger
Minns fel
Överdriver
Fantiserar.
Den statistik som finns, kan man naturligtvis ifrågasätta, men den är den vi för närvarande har att hålla oss till, till dess någon mer vederhäftig dyker upp.
Jag avslutar därför med en fråga:
Det sägs att högst 1 på 100 män har en penis som är längre än 23 cm. Men hur många tror ni har en penis som är både 23 cm OCH - säg - 16 cm i tjocklek? Jag talar om svenska män, för enkelhetens skull mellan 18 och 65 år.(Totalt något färre än 3 miljoner personer.) För då snackar vi väl om en hästkuk?
Som så många säger sig ha hört talas om/sett/haft i sig osv
You do the math.
Ledtråd: Om man multiplicerar 1/100 med ett tal mindre än 1, får man ett väldigt litet tal.
Återkommer med lite källor om jag orkar.
Tycker i övrigt att kvinnorna i denna tråden har sagt det som behöver sägas (Om de som nu utger som kvinnor är kvinnor s a s...)