2008-04-19, 21:13
Medlem
Nej, jag har aldrig vägrat sex pga liten kuk
Citera
2008-04-20, 04:46
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cathedral
Enligt studier är medellängden ca 15 cm. Således borde samlag fungera även för dem som har något mindre, säg 11-14 cm. Det är fullt möjligt att genomföra ett samlag med den längden. Det som däremot kanske ska diskuteras är hur en tjej i dn situationen reagerar, om hon anser att det inte är värt att ens försöka, om hon reagerar med bestörtning etc? Om hon helt enkelt nekar sex enbart på grund av penisens storlek, trots att det är fullt möjligt att ha sex?

Jag skulle inte nobba en snorre vilken det gick att genomföra ett samlag med. Har en kille kommit så långt som i säng med mig har han garanterat andra kvaliteter än en stor kuk. Dock pratades det om micropittar runt 3-5cm i inläggen ovanför mitt och jag har svårt att föreställa mig att samlag vore genomförbart med en kvinna, förutsatt att hon inte amputerat benen vid ljumsken.
Citera
2008-04-20, 09:36
Medlem
Rockmans avatar
Det är väl snarare så att en kille med megakuk blir nekad sex,i allafall
vaginal/anal penetrering.Många tjejer tycker att det gör ont med en för stor kuk.
Citera
2008-04-20, 09:41
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockman
Det är väl snarare så att en kille med megakuk blir nekad sex,i allafall
vaginal/anal penetrering.Många tjejer tycker att det gör ont med en för stor kuk.

Analsex kan han iaf glömma, men vaginan är töjbar. Som one night stand är det kört, men i ett förhållande kan man tillsammans göra övningar för att få kvinnan att slappna av i bäckenbotten.
Citera
2008-04-20, 12:37
Medlem
Jag har blivit nekad pga för liten... Ingen rolig upplevelse.
Citera
2008-04-20, 15:54
Medlem
Jag har en polare som har en väldigt liten. Hur stor den är vid stånd vet jag förstås inte. Men han har blivit nekad 5-6 gånger p g a storleken. There are a lot of bitches out there.
Citera
2008-04-20, 16:11
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael123
Jag har en polare som har en väldigt liten. Hur stor den är vid stånd vet jag förstås inte. Men han har blivit nekad 5-6 gånger p g a storleken. There are a lot of bitches out there.

Förbannat elakt och onödigt. Själva samlaget är ju bara en del av sexet. Det finns en massa annat kul man kan hitta på och som inte kräver hästkuk.

Hur ligger det till omvänt då? Många yngre tjejer har extrema komplex över stora klittor och hängande blygdläppar. Skulle ni män nobba en tjej för att hennes muff inte såg porrfilmsperfekt ut?
Citera
2008-04-20, 16:44
Medlem
Jag har liten penis i slak tillstånd men vid stånd är den låt oss säga stor ...

Men om en brud skulle se min penis i slakt tillstånd, och tänk jaha 40% plus på det, så skulle det kanske inte vara så motiverande ...
Citera
2008-04-20, 17:44
Medlem
avriiils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jandi
jag tänker såhär:
jag brukar frösöka bilda mig en uppfattning om storleken innan kläderna åker av, är det nån som verkar sjukt osmidig och/eller dålig i sängen så säger jag väl att jag intte är sugen eller inte vill eller nåt. men verkar han nice så kan man väl ligga ändå, han kanske är skitgrym liksom.
fast samtidigt så... alltså, är den en spinkis så tycker jag det är rätt osoft.
äh, jag vet inte. jag har iaf aldrig varit med om det.

nej jag har inte heller varit med om det, men jag tänker som du att man skaffar ju sig en uppfattning liksom...en grej är ju (om det är ett krogragg) att man kanske står och hånglar i nåt hörn och då kan man ju bara föra ner handen utanpå byxorna och känna efter lite, hehe.
Citera
2008-04-20, 19:31
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tremens
Det roliga är att kvinnor som har streckfittor får småkukade söner, och vad gäller stora klittor och stora blygdläppar så är det bara ett plus. Streckfittor är inte ens sköna att knulla utan väldigt avtändande. Och jag har aldrig varit med att kvinnor haft komplex över blygdläpparna eller klitorisen, det är nog du som har komplex.

Haha, jag har passerat komplexåldern för många år sedan och muttans utseende är inget jag någonsin nojjat över. Dock är det ett faktum att marknaden för plastikoperationer gällande kvinnliga könsorgan ökar för varje år. Förut var det nästan uteslutande invandrarflickor som uppsökte kirurger för att "återfå" sin förlorade oskuld innan giftemål, men idag är det rätt vanligt att unga tjejer opererar sina kön av estetiska skäl.

Ordet "streckfitta" har jag aldrig hört, men jag förstår vad du menar...
Citera
2008-04-20, 20:02
Medlem
Honeytongues avatar
Mitt enda ONS från krogen var nog den snyggaste kille jag någon sett i hela mitt liv, och det var därför jag tog med honom hem, mer för att titta och känna lite på än att jag förväntade mig riktigt bra sex. Och det visade sig att han hade väldigt liten kuk... som inte direkt blev så hård heller, antagligen för att han var ganska full. Men man får se det från den ljusa sidan.. Jag gav honom världens bästa avsugning istället, och en sån kuk är ju knappast svår att få in i munnen.

Man får göra det bästa av situationen =P

Men om min pojkvän skulle ha haft så liten kuk så skulle jag tycka att det var lite synd, fast då skulle ju analsex bli mycket lättare.
Citera
2008-04-20, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Honeytongue
Mitt enda ONS från krogen var nog den snyggaste kille jag någon sett i hela mitt liv, och det var därför jag tog med honom hem, mer för att titta och känna lite på än att jag förväntade mig riktigt bra sex. Och det visade sig att han hade väldigt liten kuk... som inte direkt blev så hård heller, antagligen för att han var ganska full. Men man får se det från den ljusa sidan.. Jag gav honom världens bästa avsugning istället, och en sån kuk är ju knappast svår att få in i munnen.

Man får göra det bästa av situationen =P

Men om min pojkvän skulle ha haft så liten kuk så skulle jag tycka att det var lite synd, fast då skulle ju analsex bli mycket lättare.

Väldigt liten kuk? Som ett mjölkpaket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in