2009-03-03, 22:44
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Jag har 13.5 cm lång och 12 cm i omkrets och jag har blivit nekad varje gång.
Och jag som trodde att du hade haft sex över tusen gånger efter att ha förlorat oskulden vid 12 års ålder
Citera
2009-03-03, 22:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Och jag som trodde att du hade haft sex över tusen gånger efter att ha förlorat oskulden vid 12 års ålder
Låt mig trolla i fred, för helvete.
Citera
2009-03-03, 22:50
Medlem
Bakteriens avatar
Måste onekligen va ett mentalt fall att bli nekad pga kukstorlek. Man har väl tur att jag vet att det inte kommer hända mig =)
Citera
2009-03-04, 04:11
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiaMia78

1. Ha typ en kvart dålig sex.
2. Kränka killens självkänsla totalt, och kanske få honom att må dåligt i åratal efteråt.

Så, tjejer som förnedrar killar och skickar hem dem p g a klen utrustning..hur tänker ni eg??
Jag har haft en kille som var grymt snygg, snäll & bra på alla sätt MEN han hade en mini minikuk & han var inte bra på varken att använda den, sina händer el tunga, så jag avslutade den lilla affären ganska snabbt.

Det är inte du..............det är jag............& det stämde ju, för det var ju jag som inte blev tillfredsställd.
Citera
2009-03-04, 20:13
Medlem
ZätaHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wakeboard
Har blivit nekad pga för stor kuk (29 cm lång, 24 i omkrets) samt för stora muskler (var väl rädd att bli våldtagen eller nåt).

"Soulbrother to big!"

Fuck vilket antiklimax
Citera
2009-03-04, 23:08
Medlem
Bakteriens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Jag har haft en kille som var grymt snygg, snäll & bra på alla sätt MEN han hade en mini minikuk & han var inte bra på varken att använda den, sina händer el tunga, så jag avslutade den lilla affären ganska snabbt.

Det är inte du..............det är jag............& det stämde ju, för det var ju jag som inte blev tillfredsställd.

Han kanske bara va oerfaren!
Citera
2009-03-04, 23:17
Medlem
dagenssannings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Jag har 13.5 cm lång och 12 cm i omkrets och jag har blivit nekad varje gång.

Du är ju helt underbar! Mera!
Citera
2009-03-05, 00:37
Medlem
bizzks avatar
lagom

brukar

svenska tjejer säga
Citera
2009-03-06, 18:21
Medlem
StereoSysters avatar
Ja det har jag, om det varit one night stand så har jag nekat om den varit för liten och inte kommer ge mig någonting, då är det meningslöst att ställa upp på sex för killens skull speciellt om det är någon man inte känner.
Citera
2009-03-08, 22:37
Medlem
Senaste tjejen jag var med nekade ju inte sex då..men märkte att hon inte tände direkt..
Vi hade dejtat ett par veckor innan..men sen efter det att vi hade sex bara gick hon upp i rök
Dan efter försökte ja ringa flera ggr..men först sa hon att hon va upptagen och skulle ringa tillbaks, men det gjorde hon inte..sen när jag ringde igen hade hon slut på batterierna sa hon...sen efter det svara hon inte alls...
Min är 10cm..
Citera
2009-03-08, 23:12
Medlem
BettanyMaids avatar
Har aldrig nekat en man sex pga kukstorlek. Har varit tvungen att neka vissa aktiviteter (analsex pga megamonsterkuk) men har aldrig nekat någon för att den är för liten. Har träffat en man med mycket liten, då fungerade ju oralsex iaf. Annars, om det inte är micro (3 cm typ) vi snackar om, så är det ju bara att spänna fittmusklerna lite extra.
Citera
2009-03-09, 04:37
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettanyMaid
Har aldrig nekat en man sex pga kukstorlek. Har varit tvungen att neka vissa aktiviteter (analsex pga megamonsterkuk) men har aldrig nekat någon för att den är för liten. Har träffat en man med mycket liten, då fungerade ju oralsex iaf. Annars, om det inte är micro (3 cm typ) vi snackar om, så är det ju bara att spänna fittmusklerna lite extra.

Du låter som en vikingabrud i mina öron
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in