Citat:
Ursprungligen postat av BasinCity_Mia
Förmodligen tänker tjejer som slänger ut killar med liten kuk ungefär på samma sätt som killar som publikt hånar tjejer med små bröst.
Med tanke på att unga tjejer generellt har sämre självkänsla (i åratal) så är killar iallafall vinnare i det spelet.
Vidare kan jag fullständigt garantera att killar med för stor kuk blir nekade mer ofta än killar med för liten. En kuk på runt/över 20-25 cm innebär bara extrem smärta för många (om inte de flesta) tjejer.
Med tanke på att unga tjejer generellt har sämre självkänsla (i åratal) så är killar iallafall vinnare i det spelet.
Vidare kan jag fullständigt garantera att killar med för stor kuk blir nekade mer ofta än killar med för liten. En kuk på runt/över 20-25 cm innebär bara extrem smärta för många (om inte de flesta) tjejer.
Ja, det är klart att det är sant att vissa tjejer klarar av mindre bättre än större, och andra tjejer föredrar större - och detta är inte, som de flesta killar verkar tro, för att de på något sätt är mindre "tajta"/"trånga" än andra tjejer, utan beror troligtvis på att de lättare blir kåta/våta och är mer töjbara.
Men hur kan du jämföra att publikt håna en tjej för små bröst med att inte vilja ha sex med en kille för att han har liten kuk?
För det första är det ju skillnad på att bli hånad publikt och nekad privat.
Sedan måste väl alla hålla med om att alla har rätt att neka sex närhelst de vill?
För det tredje så... Det är ju bara inte jämförbara situationer.
En kille med liten kuk har troligtvis (om nu tjejen tycker att det är viktigt, vilket jag förutsätter om hon vill skicka hem honom - det spelar trots allt stor roll för det mesta) trots allt låg chans att sexuellt tillfredsställa kvinnan, så det finns ingen anledning för henne att ge sig in i en ensidig sexuell situation, där hon inte får något, utan bara ger.
Jag satsar min farmor på att du är ett pedoäckel och valde jobbet för att smyga bland dusharna