2009-02-27, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BasinCity_Mia
Förmodligen tänker tjejer som slänger ut killar med liten kuk ungefär på samma sätt som killar som publikt hånar tjejer med små bröst.

Med tanke på att unga tjejer generellt har sämre självkänsla (i åratal) så är killar iallafall vinnare i det spelet.

Vidare kan jag fullständigt garantera att killar med för stor kuk blir nekade mer ofta än killar med för liten. En kuk på runt/över 20-25 cm innebär bara extrem smärta för många (om inte de flesta) tjejer.

Ja, det är klart att det är sant att vissa tjejer klarar av mindre bättre än större, och andra tjejer föredrar större - och detta är inte, som de flesta killar verkar tro, för att de på något sätt är mindre "tajta"/"trånga" än andra tjejer, utan beror troligtvis på att de lättare blir kåta/våta och är mer töjbara.

Men hur kan du jämföra att publikt håna en tjej för små bröst med att inte vilja ha sex med en kille för att han har liten kuk?

För det första är det ju skillnad på att bli hånad publikt och nekad privat.
Sedan måste väl alla hålla med om att alla har rätt att neka sex närhelst de vill?
För det tredje så... Det är ju bara inte jämförbara situationer.

En kille med liten kuk har troligtvis (om nu tjejen tycker att det är viktigt, vilket jag förutsätter om hon vill skicka hem honom - det spelar trots allt stor roll för det mesta) trots allt låg chans att sexuellt tillfredsställa kvinnan, så det finns ingen anledning för henne att ge sig in i en ensidig sexuell situation, där hon inte får något, utan bara ger.
Citera
2009-02-27, 00:25
Medlem
BasinCity_Mias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thoughtknot
Ja, det är klart att det är sant att vissa tjejer klarar av mindre bättre än större, och andra tjejer föredrar större - och detta är inte, som de flesta killar verkar tro, för att de på något sätt är mindre "tajta"/"trånga" än andra tjejer, utan beror troligtvis på att de lättare blir kåta/våta och är mer töjbara.

Men hur kan du jämföra att publikt håna en tjej för små bröst med att inte vilja ha sex med en kille för att han har liten kuk?

För det första är det ju skillnad på att bli hånad publikt och nekad privat.
Sedan måste väl alla hålla med om att alla har rätt att neka sex närhelst de vill?
För det tredje så... Det är ju bara inte jämförbara situationer.

En kille med liten kuk har troligtvis (om nu tjejen tycker att det är viktigt, vilket jag förutsätter om hon vill skicka hem honom - det spelar trots allt stor roll för det mesta) trots allt låg chans att sexuellt tillfredsställa kvinnan, så det finns ingen anledning för henne att ge sig in i en ensidig sexuell situation, där hon inte får något, utan bara ger.

De flesta människor skulle säga att det är värre att bli hånad publikt än att bli hånad privat. Men det är poänglöst att diskutera för det en så personlig åsikt.

Att alla kvinnors underliv är väldigt olika har du självklart rätt i. Det är för övrigt något som jag tror de flesta gossar inte riktigt förstått.

Apropå tillfredställelse så kan jag lägga in här att (enligt studier i nordamerika) mindre än 2% av alla kvinnor använder någon slags penetrering när de själva onanerar. Så att en kille med liten kuk omöjligen skulle kunna tillfredställa en tjej sexuellt under en natt är totalt bullshit.

Sen har jag faktiskt aldrig hört talas om ett riktigt fall där en kille med liten kuk blivit utslängd. Jag har bara hört att ett fåtal bekanta nekat killar med för stor kuk, pga det jag skrev tidigare. Samma med killar som har rykte om sig att vara extremt välutrustade.
Senast redigerad av BasinCity_Mia 2009-02-27 kl. 00:28.
Citera
2009-02-27, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BasinCity_Mia
De flesta människor skulle säga att det är värre att bli hånad publikt än att bli hånad privat. Men det är poänglöst att diskutera för det en så personlig åsikt.

Att alla kvinnors underliv är väldigt olika har du självklart rätt i. Det är för övrigt något som jag tror de flesta gossar inte riktigt förstått.

Apropå tillfredställelse så kan jag lägga in här att (enligt studier i nordamerika) mindre än 2% av alla kvinnor använder någon slags penetrering när de själva onanerar. Så att en kille med liten kuk omöjligen skulle kunna tillfredställa en tjej sexuellt under en natt är totalt bullshit.

Sen har jag faktiskt aldrig hört talas om ett riktigt fall där en kille med liten kuk blivit utslängd. Jag har bara hört att tjejkompisar och bekanta nekat killar med för stor kuk, pga det jag skrev tidigare.

Okej. Ja, jag hävdar inte att en kille med liten kuk inte skulle KUNNA tillfredsställa en tjej - på samma sätt kan det såklart hända att en kille med stor (eller, ja, "perfekt för ändamålet") kuk inte har någon lyhördhet eller teknik och inte klarar det heller.

Däremot skulle jag vilja påstå följande:
* Sant att de oftast inte penetrerar sig själva när de onanerar - men när man har sex så ska det ju helst vara annorlunda än när man själv onanerar, och mer än bara kontrollförlusten.
* Om man kör på antagandet att killar generellt OFTA är själviska/har dålig teknik/har dålig lyhördhet i sängen (det här beror ju på vilka erfarenheter man haft, men...) så är det ju ofantligt mycket sämre med en självisk/dålig kille med liten kuk än en med "lagom stor".
* Vissa tjejer föredrar helt enkelt penetration, och har svårt att komma utan stimulation av a-punkten. (Min flickvän, t.ex.)

Jag känner flera tjejer som nekat killar för att de är för små, min flickvän inräknad. Ibland p.g.a. tidiga erfarenheter, ibland för att de, tja, ofta behöver en större kuk.

Edit: Kanske bör lägga till att de inte alls hånade killarna. De antingen låtsades som om de inte var sugna, eller sade det rakt ut, så taktfullt de kunde. Förstår inte varför det ska vara så otroligt traumatiskt för en kille att höra - de passar helt enkelt bättre ihop med en annan sorts kvinnligt kön.
Senast redigerad av Thoughtknot 2009-02-27 kl. 00:38.
Citera
2009-02-27, 14:05
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosdjur
Jag är städerska på en högstadie skola och jag brukar kicka efter tonåringar i duscharna efter gymnastik lektionerna

Alla pojkarna har över 14cm i stånd, mitt ögonmått är på det exakta
HAHAHA! Så enligt dina särögon så har alla stånd=alla är rövskrubbare alltså Jag satsar min farmor på att du är ett pedoäckel och valde jobbet för att smyga bland dusharna
Citera
2009-02-27, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosdjur
Jag är städerska på en högstadie skola och jag brukar kicka efter tonåringar i duscharna efter gymnastik lektionerna

Alla pojkarna har över 14cm i stånd, mitt ögonmått är på det exakta

Fråga: är du kvinnlig pedofil?? Gå och glutta efter småpojkars kukar låter lite misstänkt...
Citera
2009-03-01, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wakeboard
Har blivit nekad pga för stor kuk (29 cm lång, 24 i omkrets) samt för stora muskler (var väl rädd att bli våldtagen eller nåt).

Jävlar vilken Fb-balle
Citera
2009-03-01, 22:52
Medlem
Vad gör man om ballen är på tok för stor då? Våld vilja å vaselin är inte min femma..
Citera
2009-03-01, 23:06
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galenpanda09
Vad gör man om ballen är på tok för stor då? Våld vilja å vaselin är inte min femma..

Gratulerar, här har vi en som lärt sig att det första man ska göra när man reggat sig på fb är att lite diskret smyga in ett inlägg om sin gigantiska stake.

Tror du att det blir några vettiga svar här så är du nog fel ute.
Fråga kvinnan som ska ha den i analen istället.
Citera
2009-03-03, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
HAHAHA! Så enligt dina särögon så har alla stånd=alla är rövskrubbare alltså Jag satsar min farmor på att du är ett pedoäckel och valde jobbet för att smyga bland dusharna

Just precis, finns många pedo-kärringar också...
Citera
2009-03-03, 19:58
Bannlyst
snygga tjejer vill ha stora, fula och feta tjejer tar vad som helst även småkukade
Citera
2009-03-03, 20:06
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tremens
snygga tjejer vill ha stora, fula och feta tjejer tar vad som helst även småkukade

Det brukar vara mycket snack och lite verkstad hos de flesta hetingar.
De kan verka hur kräsna som helst efter stor kuk, men i slutändan gnäller de och klarar inte av att ta den.
Citera
2009-03-03, 22:37
Avslutad
Jag har 13.5 cm lång och 12 cm i omkrets och jag har blivit nekad varje gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in