Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2022-03-06, 02:44
Medlem
Blå Rutas avatar
Har senaste dagarna märkt att youtube fortsätter att spela videos. Playfunktionen som gör att den spelar nya videos automatiskt är aktiverad. Varje gång jag går in på youtube så är den återaktiverat trots att jag stängde av det förra gången jag var inne. Varför måste de vara sådana spammande arslen?
Citera
2022-03-06, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blå Ruta
Har senaste dagarna märkt att youtube fortsätter att spela videos. Playfunktionen som gör att den spelar nya videos automatiskt är aktiverad. Varje gång jag går in på youtube så är den återaktiverat trots att jag stängde av det förra gången jag var inne. Varför måste de vara sådana spammande arslen?

Har aldrig haft det problemet. Testa att uppdatera din webbläsare? Eller kör du via appen på mobil? Testa att uppdatera appen.
Citera
2022-03-23, 07:08
Medlem
Fittheligeandes avatar
Youtube videos pausar av sig själv på min mobil. Vad beror det på?
Citera
2022-03-23, 19:47
Medlem
Messerschmitts avatar
Kan den som har lagt upp en video på Youtube se någon info om de personer som har skrivit en kommentar? Exempelvis deras mejladress?
Citera
2022-03-24, 13:04
Medlem
snivlems avatar
Jag frågar hellre här än ger mig in i inställningarna på youtube, för den skiten är förvirrande.

Men iallafall, finns det något sätt att filtrera bort videor som har kommentarerna avstängda ?? ibland så ser man nåt intressant men har funderingar och så kan man ofta hitta svaret i kommentarerna. eller om nåt med klippet och beskrivningen inte stämmer tex så kan man skriva nåt, men så möts man av att kommentarerna är avstängda.

finns det inga inställningar för det så är man körd eller? eller kan man skapa ett script på nåt sätt ??
Citera
2022-03-24, 20:33
Medlem
"Du kan inte logga in på YouTube medan din YouTube-data tas bort. Försök igen senare."

Denna har jag haft i en vecka. jag tog bort min ena youtube kanal som var inaktiv och hade planer på att behålla den andra. Nu har jag haft ovanstående i en vecka och vet inte hur jag ska göra. Någon som haft liknande problem och löst det/fått det löst?
Citera
2022-03-25, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Kan den som har lagt upp en video på Youtube se någon info om de personer som har skrivit en kommentar? Exempelvis deras mejladress?

Nej

Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Jag frågar hellre här än ger mig in i inställningarna på youtube, för den skiten är förvirrande.

Men iallafall, finns det något sätt att filtrera bort videor som har kommentarerna avstängda ?? ibland så ser man nåt intressant men har funderingar och så kan man ofta hitta svaret i kommentarerna. eller om nåt med klippet och beskrivningen inte stämmer tex så kan man skriva nåt, men så möts man av att kommentarerna är avstängda.

finns det inga inställningar för det så är man körd eller? eller kan man skapa ett script på nåt sätt ??

Det är uppladdaren som bestämmer själv om kommentarer ska synas eller inte. Det går med andra ord inte själv att ordna så dom syns. Så det är kört ja.
Citera
2022-03-25, 07:23
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
Nej

Det är uppladdaren som bestämmer själv om kommentarer ska synas eller inte. Det går med andra ord inte själv att ordna så dom syns. Så det är kört ja.

Det är inte det jag menar ...... Jag vill helt enkelt inte att videor på som har kommentarerna låsta dyker upp eller syns. skulle man kunna få till det tro ??

Jag kan såklart alltid börja med att kolla om kommentarerna är låsta, och är de det så stänger man fönstret med videon och låter bli att kolla.

Det är väldigt frustrerande om det råkar va nåt i videon som är intressant och man behöver veta mer. kanske nån bra låt spelas, kanske man ser nåt man behöver info om. osv osv
Citera
2022-03-26, 19:14
Medlem
pantywankers avatar
Har fått ett irriterande problem att videoklipp startar ca 8 gånger av 10 med undertexter aktiverade. Hur tar jag bort? Jag förstår Engelska bra att lyssna på och behöver inte sitta och läsa.
Citera
2022-03-28, 21:31
Medlem
sk0gens avatar
Varför finns inget alternativ för att lägga på musik på en egentagen video i youtube studio? Har iphone. Har de tagit bort den funktionen??
Citera
2022-03-29, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Det är inte det jag menar ...... Jag vill helt enkelt inte att videor på som har kommentarerna låsta dyker upp eller syns. skulle man kunna få till det tro ??

Jag kan såklart alltid börja med att kolla om kommentarerna är låsta, och är de det så stänger man fönstret med videon och låter bli att kolla.

Det är väldigt frustrerande om det råkar va nåt i videon som är intressant och man behöver veta mer. kanske nån bra låt spelas, kanske man ser nåt man behöver info om. osv osv

Jag förstår. Du menar att filtrera bort dessa videos som har kommentarerna avstängda? Det går nog inte nej.
Citera
2022-03-29, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sk0gen
Varför finns inget alternativ för att lägga på musik på en egentagen video i youtube studio? Har iphone. Har de tagit bort den funktionen??

Bättre är väl att ta hem en redigerings app för videos till telefonen? Då får du mer möjligheter också.
Men möjligheten till att lägga på musik i Youtube studio finns fortfarande där, eller ska göra i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in