• 1
  • 2
2008-04-16, 20:20
Medlem
Har nyligen sparat ut mustasch. Stubbig sådan alltså bara någon dag gammal och tänker hålla den så. Vill absolut inte ha någon stor buskig. Dessutom en liten kort triangel skäggväxt under underläppen.
Det ser ut som Filip Hammars (han på kanal5) ungefär.
Här är bild på Filip. http://sv.wikipedia.org/wiki/Bild:Fi...3936375%29.jpg
Ska säga att jag är 30 år och i övrigt kortsnaggad på huvudet.
Citera
2008-04-16, 20:23
Medlem
Mustasch har alltid varit fult och kommer alltid att vara fult.
Citera
2008-04-16, 20:25
Medlem
Allan Akbars avatar
Enbart mustasch är inte snyggt om du inte är över 50. Skall du ha det så skall det vara tillsammans med goatee (ihopvuxet alltså).
Citera
2008-04-16, 20:27
Medlem
SonicBooms avatar
inga klassiska saker kan vara fult, såsom mustasch, skägg, harr osv.
Emda haken är att man måste bära dessa med pondus, och det måste verkligen passa. Sedan beror det lite på vad för typ av mustasch osv osv. aa ehh. ja
Citera
2008-04-16, 20:33
Medlem
Grim_Reapers avatar
Det beror ju helt på vilken stil du har i övrigt och om du kan bära upp mustaschen. Oftast brukar ju inte mustasch funka speciellt bra om du är under 50-strecket, men det är ju olika från fall till fall. Köra du dressad och vårdad stil samtidigt som du sköter om mustaschen tror jag att det kan bli ganska snyggt, men om du är rockabillyraggare eller hårdrockare så tror jag mest att det kommer addera till skabbigheten. Du får väl även räkna med att tjejerna kanske styr undan när du odlar ut ansiktshåret.
Citera
2008-04-16, 20:34
Medlem
gugglianos avatar
har haft mustasch i 20år, ja!!! det regerar!
Citera
2008-04-16, 20:42
Medlem
hehe har redan ordnade förhållanden med sambo och barn så jag behöver väl egentligen inte vara tilltalande för andra brudar..
Skämt å sido, så vete fan om man ska behålla den. Tjejen tycker det är snyggt, men skulle gärna ha utomståendes åsikter, då sambons tycke ibland känns kan kännas "sambokärt". Ni hajjar säkert..
Citera
2008-04-16, 20:50
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag tycker inte bilden du lade upp visar någon snygg mustasch, men visst kan mustasch vara stiligt...

Själv tycker jag mustasch ser bäst ut med helskägg, vill du ha en stubbig mustasch skulle jag gissa att den passar bäst om resten av din skäggväxt också är lika orakad...
Citera
2008-04-16, 20:51
Medlem
Seus avatar
Behåll mustachen men skippa det där lilla fitthåret under underläppen, finns verkligen inget fulare. Själv är jag svag för nördmustacher och riktigt feta freddie mercury-mustacher och då helst på killar/män under 50.
Citera
2008-04-16, 22:56
Medlem
Grim_Reapers avatar
Ett tips är att du lägger upp en bild på dig själv och din mustasch, Burritoz. Att fråga om det är snyggt med mustasch är ungefär som att fråga om det är snyggt med långt hår; vissa passar skitbra i det men ofta ser det ganska sunkigt ut. Man får bedöma från fall till fall, liksom.
Citera
2008-04-16, 22:59
Medlem
JazzforMiless avatar
Underläppsgrejen är vedervärdig.
Citera
2008-04-16, 23:01
Medlem
Bajsfacistens avatar
Mustasch är ofta mycket vackert.
Citera
  • 1