2008-04-16, 23:02
Medlem
Grim_Reapers avatar
Underläppsgrejen funkar om man heter August i förnamn och Strindberg i efternamn.
Citera
2008-04-16, 23:04
Medlem
norgeskusts avatar
Självklart ska du köra på mustasch.
Citera
2008-04-16, 23:06
Medlem
Förbannads avatar
Angående hur snyggt det är med mustasch så tycker jag det är från personer till person. Vissa ser ut som porrskådisar ev. mördare. Medans andra ser hur sofistikerade ut som helst.
Citera
2008-04-16, 23:08
Medlem
Octavianuss avatar
mustasch kan helt klart vara snygg, dock skiten under läppen ser för taskigt ut.
Min favorit är helt klart denna http://youtube.com/watch?v=EGd3zi-pbR0 vad den nu kallas, inte är det tangorabatt elelr? Hade man haft lite manligare hårväxt över munnen så hade jag lätt kört på en sån, men man får hoppas att man får det innan man fyller 30 iaf.
Citera
2008-04-17, 08:16
Medlem
Herr_Oins avatar
Håret i ansiktet finns där för att man skall anlägga en mustasch, eller ett helskägg om man är så lyckligt lottad.

Kör på, men skippa underläppen.
Citera
2008-04-17, 08:19
Medlem
Carl Serungs avatar
Jag kör på tangorabatt just nu..alla tycker jag ser ut som en
"sliskig porrgubbe" alt "skum bilhandlare".
Citera
2008-04-17, 10:53
Medlem
CurryCurres avatar
Hade faktiskt en klassisk slokmustasch, inte helt olik min avatar fastän kanske inte fullt så yvig, för ett tag sedan. Jag fick enbart positiva omdömen faktiskt, men jag rakade av den efter en farsartad incident som involverade rödbetssoppa. Jag lämnar resten åt er fantasi.
Citera
2008-04-17, 11:44
Hehe

Ja mat och mustasch brukar alltid bli ett problem..

Själv så hade jag mustasch ett tag men sambon klagade på den så den fick ryka.. Tyvärr lider jag av femtiöresyndromet så jag har ingen mustasch mitt under näsan utan där är det en fin kalfläck.. Hittade tyvärr ingen bra bild på herr femtioöre men ni som vet ni vet och ni som inte förstår ni får googla..

Men till topic så tycker jag att en tjock mustasch är jävligt snyggt, men även lite smalare nördmustascher är jävligt snyggt..
Citera
2008-04-17, 17:19
Medlem
Dr_knass avatar
Mustasch kommer alltid att signalera makt.
Det är retro, och det är mysigt. KÖR HÅRT!
Dock ska mustaschen enbart få befinna sig på överläppen, såvida du inte vill se gay ut, isåfall kan du ha ett rejält skägg ala' Alexander Östlund.
Citera
2008-04-20, 00:04
Medlem
Skippade enbart mustasch då jag inte riktigt kände mig modig nog.
Funderar dock på en annan stil. Vet inte vad det kallas och om det t o m kanske är en mustasch? En sådan där "hetfield", "cowboy"? Alltså man har mustach och sedan fortsätter skäggväxten rakt ner på båda sidor, som ett upp och nervänt U.
Hur ser ni på en sådan?
Minns att jag hade det för några år sedan, gick ut på krogen och det verkade dra mer än stöta bort om jag säger så.
Citera
2008-04-20, 00:08
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burritoz
Skippade enbart mustasch då jag inte riktigt kände mig modig nog.
Funderar dock på en annan stil. Vet inte vad det kallas och om det t o m kanske är en mustasch? En sådan där "hetfield", "cowboy"? Alltså man har mustach och sedan fortsätter skäggväxten rakt ner på båda sidor, som ett upp och nervänt U.
Hur ser ni på en sådan?
Minns att jag hade det för några år sedan, gick ut på krogen och det verkade dra mer än stöta bort om jag säger så.
En typisk WT-mustasch. Kombinera gärna med hockeyfrilla och truckerkeps...
Citera
2008-04-20, 00:25
Medlem
Coq Rouges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
En typisk WT-mustasch. Kombinera gärna med hockeyfrilla och truckerkeps...

Precis så såg Hetfield ut någon gång under andra hälfet av 90-talet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in