2009-07-21, 18:07
  #1741
Medlem
AnnaMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buckethead
han bodde i ett gult rad hus med en 4a på i torsåker som är en liten by utanför hofors
Ett hyreshus är det väl?
Citera
2009-07-28, 17:58
  #1742
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
bara för att man v ill spekulera lite så är du ute och cyklar i ingenmanslandet.Men det att fånge/fångar blir sexslavar i svenska fängelser är bara skrönor som man har hört.Men det finns nog säkert en eller annan som sitter inne på Norrtäljeanstalten som vet en hel del om Anders Eklunds sjuka bravader.Rykten kan spridas med vindens fart.
__________________

Jo antar att jag märkte ord. Klart han skulle få ett helvete om han inte satt på skyddad med dom andra pervona. Synd att det är så. Men han kommer nog att få sitt riktiga straff en vacker dag.
Citera
2009-07-28, 19:06
  #1743
Medlem
Leif Ds avatar
Är han inte dödad ännu? Synd att jag inte har resurser till att göra jobbet själv.
Citera
2009-07-28, 21:22
  #1744
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Jo antar att jag märkte ord. Klart han skulle få ett helvete om han inte satt på skyddad med dom andra pervona. Synd att det är så. Men han kommer nog att få sitt riktiga straff en vacker dag.

Knappast. Varför skulle en okänd person smutsa ner sig för en sån sak?
Citera
2009-07-28, 21:27
  #1745
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Knappast. Varför skulle en okänd person smutsa ner sig för en sån sak?

i mina ögon är ett riktigt straff att bollarna avlägsnas och läggs i hans grönsakssoppa. men någon sån grej kommer förmodligen aldrig inträffa.. utan han kommer få leva med att vara utkollad på stan (om han nu ens går ut) och leva i ensamhet.. om han inte hittar någon sjuk flicka som vill flytta ihop med han, vilket han dumt nog verkar ha gjort.
Citera
2009-07-28, 21:37
  #1746
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slave Mark
Den s.k flickvännen som AE kom i kontakt med via brevväxling hade väl 2 barn och en make.
Konstig make hon har förresten som tillåter det, med tanke på barnen?
Lär väl bli mobbade troligtvis om nu identiteten kommer fram på vem deras mamma är.
Om hon inte är författare eller journalist som gör resursch av någon anledning, är psykologiskt utbildad och är intresserad av sexförbrytares tankeverksamhet dvs hur dom tänker eller något med anknytning till forskning så är det bara besynnerligt.
Mördare, våldtäktsman, grov blottare och ofredare har väl varit signifikativt för AE:s sätt att agera.

Du kan ha relativt rätt. Relativt syftar på yrket.
Framtiden får ge svar.
Citera
2009-08-03, 06:55
  #1747
Medlem
ano-rexias avatar
Kan det vara hon?
http://www.gt.se/nyheter/1.1658839/darfor-dras-kvinnor-till-grova-brottslingar
Citera
2009-08-24, 23:04
  #1748
Medlem
kolios avatar
s

Vet någon om svinet har det jobbigt på kåken?
Citera
2009-08-24, 23:46
  #1749
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolio
Vet någon om svinet har det jobbigt på kåken?
Han klagade tidigare i år på att det var dålig mat i alla fall..
Citera
2009-08-25, 01:58
  #1750
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolio
Vet någon om svinet har det jobbigt på kåken?

Han har det säkert ganska bra, du behöver nog inte vara orolig för Anders.


Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Han klagade tidigare i år på att det var dålig mat i alla fall..

Låter hemskt.
__________________
Senast redigerad av likeithard 2009-08-25 kl. 02:00.
Citera
2009-08-25, 01:59
  #1751
Medlem
Kan vi hoppas att han löper samma öde som Leif Axmyr?
Citera
2009-08-25, 02:00
  #1752
Medlem
Bugslife.s avatar
Det är svårt att inte ha det bra i ett Svenskt fängelse. kanske lite långtråkigt i längden men ack så behagligt ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in