Får jag föreslå en tävling här i tråden? Att vi alla på var sitt håll knåpar ihop en fin julhälsning till Anders och plåtar den och lägger upp här i tråden och att vi sedan har en omröstning om vem som gjort den roligaste/finaste hälsningen?
Adressen är:
Intagne Anders Eklund
Anstalten Norrtälje
761 29 Norrtälje
Mitt eget bidrag kommer att bli en bit av en pizzakartong med texten "Ingen pizza och ingen fanta mer för dig fetto".
Senast redigerad av Julius Mosca 2008-11-27 kl. 20:40.
Får jag föreslå en tävling här i tråden? Att vi alla på var sitt håll knåpar ihop en fin julhälsning till Anders och plåtar den och lägger upp här i tråden och att vi sedan har en omröstning om vem som gjort den roligaste/finaste hälsningen?
Adressen är:
Intagne Anders Eklund
Anstalten Norrtälje
761 29 Norrtälje
Mitt eget bidrag kommer att bli en bit av en pizzakartong med texten "Ingen pizza och ingen fanta mer för dig fetto".
kan man skicka sina gamla kalsonger..kryddade och klara?
Är det sant att dom tvingar er att jobba? Det låter ju som rena fängelset!
Min vecka har knappast varit bättre… igår var jag nere på krogen som ligger precis över gatan och drack några öl med kompisarna.
Allt var frid och fröjd. Vi lyssnade på sköna rock-låtar på juke-boxen och skrattade.
Men sen hände det!
Jag blev lite spontanhungrig… du vet så där som man kan bli på kvällen… så jag beställde en extra stor hamburgetallrik.
Och jag kunde knappt tro att det var sant när servitrisen kom ut med maten. Dom hade lagt EXTRA OST på hamburgaren. Yeak!
Kan du tänka dig… två mjuka skivor cheddar-ost som ligger smälta över en saftig hamburgare med tomat, sallad och dressing.
Nej fy fan… jag var tvungen att ta en runda förbi korvmojen på väg hem. Och beställa två grillade med mos…
Inte blev det bättre när man vaknade imorse, och tjejen ville ha morgonsex.
Hon blir alltid sån på söndagar. Hon verkar inte fatta att hon är den enda av oss som fortfarande är 20!
Idag ville hon dessutom att vi skulle åka runt med bilen. Bara cruisa runt och ”känna oss fria” som hon uttryckte det. Ibland ångrar jag nästan att vi köpte den där corvetten.
Inte blev det bättre av att hon tjatade om julafton hela tiden… bla bla bla… först till moster Anna och dricka öl och äta silll… sen till farbror Jakob för köttbullar med potatisgratäng… sen det stora julbordet med hela släkten samlade. Nubbe, julskinka, gröt, vörtbröd…
Nej fy fan, säger jag. Sitta där och vräka i sig och bli onykter när man vet att tjejen bara kommer vilja leka tomtemor och tomtefar sen. Kan inte bara kvinnor låta en var ifred när man är mätt, full och dåsig?
Jag hoppas att din julafton kommer att bli bättre än min.