• 3
  • 4
2009-01-21, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Ingen som vet? Börjar bli jävligt frustrerande.
EDIT: funkar nu helt plötsligt.

Om detta kommer direkt efter att du klickar logga in, prova starta om datorn.
Felet kommer direkt om inga giltiga certifikat finns i nexus eller om nexus och firefox inte har kontakt med varandra.

Kommer felet efter att du får välja ditt personnummer i listan vid inloggning så väljer du fel cert. Firefox delar upp certet i 2 delar, alltså måste du välja rätt cert. I Firefox 3 går det inte att se vilket cert som är det giltiga utan man får helt enkelt prova sig fram.
Citera
2009-01-21, 10:50
Medlem
Jag har bankid hos swedbank. Det fungerar bra, båda på min powerbook med 10.4 och min imac med 10.5. På imacen kör jag fx, powerbooken safari.

När jag skulle installera bankid på imacen (10.5) klagade sidan som kontrollerar javastöd. Men jag fortsatte ändå och det fungerade utmärkt.

När jag installerade första gången på powerbooken vet jag att jag hade en massa problem med det. När jag hade valt lösenord i Personal, och webbläsaren får fokus igen för att avsluta det hela, fick jag "internt fel" från swedbank. Till slut gav jag upp och tänkte göra det hela i windows istället. När jag skulle göra det i windows betedde sig Personal lite annorlunda, och klagade på att mitt lösenord var för kort och saknade siffror. Detta hända INTE i OS X. När jag testade igen i OS X med ett långt lösenord med siffror fungerade det utmärkt.
Citera
2009-02-03, 22:09
Medlem
försöker förgäves få Bank-id att funka med firefox men har java-problem som dom flesta nadra. Kan någon länka till en tidigare version av firefox som ni vet funkar? Finns ju bara senaste versionen på mozillas hemsida vad jag kan se i alla fall.
Citera
2009-02-04, 11:18
Medlem
http://www.oldapps.com/betasearch.ph...efox&sa=Search

Välj och vraka, lek och mys (=
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto