Citat:
Ursprungligen postat av Delira
Eller använd en tidigare version av Firefox?

Funkar hur bra som helst för mig för övrigt med SEB/Telia.
Precis som ovanstånde säger så kan man använda sig av en äldre version av firefox för att det ska funka om man har SEB/Telia. Jag använder 2.0.0.17 när jag ska logga in på csn. Tycker det är riktigt ärkepissigt att man ska behöva ha IE/Windows för att det ska vara utan problem, båda dessa programvaror är ju bland det sämsta som finns och även om jag hade windows skulle jag ändå inte använda IE.
Dessutom är det lustigt hur länge det inte fungerat tillfredsställande. När jag köpte min macbook vid mitten av 2006 fick man använda firefox i rosetta-läge för att kunna använda e-leg. Sen så fungerade det ett tag med intelmac och senaste versionen av firefox tills vers. 3 kom ut och firefox ändrade hur man hanterar certifikat och nu kan man alltså inte signera saker och ting utan bara logga in med senaste versionen.
Jag ser egentligen inte detta som en bankservice utan som en samhällsservice som bara SKA fungera med alla (99% täckning som med allt annat mobil, tv blabla) konfigurationer. Hoppas att man sätter ngn liten nörd på att styra upp det snart...