Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-04-09, 13:20
  #1
Avstängd
Sonadars avatar
Tjena!
När jag ska kopiera in en text från internet till ett word-dokument så hänger sig word totalt.
Det händer direkt när jag har tryck ctrl+c, och jag antar att det har något med urklipp(?) att göra...
Aja, om det är någon som kan ge mig tips på vad problemet är så blir jag glad.

Har använt sök och inte hittat något.
Citera
2008-04-09, 13:24
  #2
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonadar
Tjena!
När jag ska kopiera in en text från internet till ett word-dokument så hänger sig word totalt.
Det händer direkt när jag har tryck ctrl+c, och jag antar att det har något med urklipp(?) att göra...
Aja, om det är någon som kan ge mig tips på vad problemet är så blir jag glad.

Har använt sök och inte hittat något.

Antar att du menar när du trycker CTRL+V i word? Du kan ju testa att gå in på Verktyg - Alternativ - Redigering. Sedan titta på "Alternativ för klipp och klistra in". Ska finnas en "inställningar" - knapp bredvid, ändra lite skit där och se om det löser något.
Citera
2008-04-09, 13:31
  #3
Avstängd
Sonadars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Förbannad
Antar att du menar när du trycker CTRL+V i word? Du kan ju testa att gå in på Verktyg - Alternativ - Redigering. Sedan titta på "Alternativ för klipp och klistra in". Ska finnas en "inställningar" - knapp bredvid, ändra lite skit där och se om det löser något.
Jag menade faktiskt när jag kopierade... formulerade mig nog lite konstigt Aja... efter några omstarter och avslutade processer löste det sig, men tack iaf!

Mod kan låsa tråden.
Citera
2008-04-09, 13:36
  #4
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonadar
Jag menade faktiskt när jag kopierade... formulerade mig nog lite konstigt Aja... efter några omstarter och avslutade processer löste det sig, men tack iaf!

Mod kan låsa tråden.

Så bra
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback