Citat:
Ursprungligen postat av Babord
Ja, vem vet, kanske med de kärnvapen han tycks hålla på att utveckla?!?
Vad fan har Irans—enligt superparanoia staten Israel—påstådda kärnvapen med saken att göra? Håller du dig inte uppdaterad, pöjk? CIA gick ju nyligen ut med uppgifter om att Iran inte tillverkar kärnvapen, till krigshetsarna Netanyahus och super retard Bushs förtret.
Med eller utan kärnvapen, ett relativt inflytelsefullt land som Iran i världspolitiken, ger stöd åt revisionister, har med stor sannolikhet väckt en debatt, och denna debatt kan ju inte leda till något annat än ett ökat intresse för folk att börja ägna sig åt revisionism och sluta suga av Shoah-myten. Var det inte så att David Irving släpptes efter att Iran höll konferensen? Skyndade antagligen på hans release.
Detta påminner mig, för övrigt, om att jag blev bannad på Jihad Watch för ett tag sedan efter att ha hållit med Ahmadinejad om att "Förintelsen" behöver mer research. Det var då jag på allvar "vaknade" till och började fatta hur judarna (David Horowitz är i maskopi med Jihad Watch) styr bakom kulisserna och motverkar revisionister så gott det går.
Här är tråden, förresten:
http://www.jihadwatch.org/archives/018250.php
Notera att jag fortfarande citeras av olika debattörer i kommentarerna, men att alla mina inlägg genast raderades, och i stort sett hela min historik på Jihad Watch försvann bara så där. Vad skrev jag? Jo:
“I'm fairly convinced that there was a Holocaust, but I also must admit that I haven't done enough research myself on the subject to have an opinion about it.” — EliasAlucard
Så här motarbetas "förnekare" på nätet, och av kommentarerna jag fick i den tråden att döma, så kommer det dröja ett tag till innan revisionismen på allvar slår igenom, med tanke på moralpaniken som blossar upp så fort vi "förnekare" försöker diskutera förintelsen på offentliga ställen eller ha en av mainstream judemedia förbjuden åsikt om en historisk händelse.
Det ska dock bli intressant att följa utvecklingen. Ha i åtanke att jag är relativt ny på den här fronten, och kan inte göra en säker bedömning om revisionismens popularitet sedan 80-talet och ifall revisionismen sedan dess har börjat öka i genomslagskraft. Men av mina personliga erfarenheter på nätet så har judarna och andra förespråkare av den i dagsläget officiella Holocaust-teologin fortfarande ett järngrepp och de styr med järnhand.