2008-04-10, 21:36
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Har mrtänk äntligen insett att han inte kan tänka och stavar som hans hjärna funkar = inte alls?

Han har väl dragit för att hålla på med att byta bort mänskliga barn mot sina egna eller vara inne i grottan eller vad det nu är som troll tycker är roligt.
Citera
2008-04-10, 22:14
Medlem
che_danis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Har che_dani gått och blivit anarkist, förresten?
Kanske det, jag vet faktiskt inte men det jag menar är att jag personligen ser ingen skillnad mellan partierna.
Citera
2008-04-11, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurlie
Jag håller med om att krossa rutor är totalt onödigt, men när man samlas och dansar till musiken o går längsmed gatorna etc är en riktigt ball upplevelse.

Ja första maj är väll mest bara ett enda stort jippo nuförtiden, de flesta som går i tåget är pundare och pundarhulliganer. Visst det är kul med lite fest och rörelse , men det är fan inte bättre än moderaternas spritfester... Detta är mer en drogfest, än något politiskt.
Citera
2008-04-11, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the Lemur
Källa på det tack. Bara för att de flesta du känner gör det så innebär ju inte det att det stämmer för alla vet du. Min erfarenhet är ju rakt motsatt, i princip alla jag frågat hyser någon form av respekt för dem.

"Repekt" jo dom skrämmer ju livet ur folk när de kommer. om det nu kan kallas respekt.

Känner inte en enda som tycker bra om dem, och om någon nu skulle tycka bra om dem så lär de verkligen inte vara några arbetare, snarare avundsjuka arbetslösa narkomaner.
Citera
2008-04-11, 01:03
Medlem
Pompe de velos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rupert_Giles
Affischerna kommer idag så du kommer snart att få se dem.
Här är den. Brutalsnygg!

http://img181.imageshack.us/my.php?image=1maja01no8.jpg
Citera
2008-04-11, 01:13
Medlem
ayanamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pompe de velo
Här är den. Brutalsnygg!

Säga vad man vill om kommunister osv, men musik och affischer kan de göra jämfört med nazisterna!
Citera
2008-04-11, 14:05
Medlem
the Lemurs avatar
Citat:
Känner inte en enda som tycker bra om dem, och om någon nu skulle tycka bra om dem så lär de verkligen inte vara några arbetare, snarare avundsjuka arbetslösa narkomaner.

Vi får tar det igen. Alltså bara för att du inte känner någon så betyder ju inte det att det inte finns. Jag betvivlar inte att det finns folk som hatar AFA men du påstod att alla gör det vilket naturligtvis är trams. I mina kretsar finns inga arbetslösa och få narkomaner och ändå har de flesta en positiv bild av AFA.
Därmed inte sagt att alla gillar dem, men nog fan är det många som gör det.
Citera
2008-04-11, 19:44
Medlem
snuffomans avatar
Citat:
Vi får tar det igen. Alltså bara för att du inte känner någon så betyder ju inte det att det inte finns. Jag betvivlar inte att det finns folk som hatar AFA men du påstod att alla gör det vilket naturligtvis är trams. I mina kretsar finns inga arbetslösa och få narkomaner och ändå har de flesta en positiv bild av AFA.
Därmed inte sagt att alla gillar dem, men nog fan är det många som gör det.
Vi får ta det igen. Alltså bara för att du känner många som gillar AFA så betyder inte det att många i samhället gör det. I din vänskapskrets är det många som gillar AFA i stiffo_pegnars finns det ingen. Ingen av er kan säga ett skit utifrån det. I allmänhet tror jag dock att de flesta inte ens vet vad AFA är, men att de flesta ogillar det dem gör, "nä nu har de jävlarna satt upp klistermärken på porten igen, jävla ungdomsslynglar!". Jag tror till exempel inte många vanliga medborgare sympatiserar ett skit med vänsterslynglar som vandaliserar och härjar under diverse demonstrationer under paroller så som reclaim the streets och likannde.
Citera
2008-04-12, 01:56
Medlem
urbanexplorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xsfu
Jag med.
Jag med!

Citat:
Ursprungligen postat av Pompe de velo
Här är den. Brutalsnygg!

Riktigt nice!
Citera
2008-04-12, 13:07
Medlem
the Lemurs avatar
Citat:
Vi får ta det igen. Alltså bara för att du känner många som gillar AFA så betyder inte det att många i samhället gör det. I din vänskapskrets är det många som gillar AFA i stiffo_pegnars finns det ingen. Ingen av er kan säga ett skit utifrån det. I allmänhet tror jag dock att de flesta inte ens vet vad AFA är, men att de flesta ogillar det dem gör, "nä nu har de jävlarna satt upp klistermärken på porten igen, jävla ungdomsslynglar!". Jag tror till exempel inte många vanliga medborgare sympatiserar ett skit med vänsterslynglar som vandaliserar och härjar under diverse demonstrationer under paroller så som reclaim the streets och likannde.

Ditt inlägg är märkligt. Jag rättade bara hans påstående att alla ogillar AFA. Inte någonstans yttrade jag mig om hur många som gillar dem i samhället i stort, det är ju naturligtvis omöjligt att veta. Vad vi däremot vet är att det är omöjligt att alla ogillar dem, vilket ju var min poäng.
Citera
2008-04-16, 18:31
Medlem
Citat:
Ditt inlägg är märkligt. Jag rättade bara hans påstående att alla ogillar AFA. Inte någonstans yttrade jag mig om hur många som gillar dem i samhället i stort, det är ju naturligtvis omöjligt att veta. Vad vi däremot vet är att det är omöjligt att alla ogillar dem, vilket ju var min poäng.

Och min poäng var att det finns väldigt många som är emot AFA förmodligen en större majoritet av befolkningen. Och de flesta som är positiva tillhör någon form av extremvänsterns alla subkulturer.
Citera
2008-04-20, 01:58
Medlem
Hail_Satans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stiffo_pengar

Känner du många såna? Avundsjuka arbetslösa narkomaner dvs?
jag tycker rätt bra om dom. Jag har aldrig drogat, aldrig vart full och aldrig rökt en cigg ens...
Fast så tillhör jag ju inte din vänskapskrets iofs...

På första maj tänker jag gå med syndikalisterna i Stockholm. (Fan va snygg affisch btw. Har inte vart i sverige för å kunna se den än men på bild gjorde den sig bra iallafall.) Och kanske La Mano, om jag orkar. Dagen ska avslutas med röjjbar skön trallpunk iåmed Mimikry's spelning på kvällen.

nån som vet ifall de där... vaheteränurå? Liberala Partiet (...?) ska ut på första maj? Asså vad är det med avgrundshögern egentligen? Liberaler och slipsfascister (tänker på ND) på första maj? Alla är bara avundsjuka på fetingvänstern å vill åka snålskjuts dagen till ära. Aja, har underbara minnen från förra årets täta SAC demo som tränger in sig på Östermalms torg med backslickade brats som står med halvsmiles och ena öget halvstängt å undrar när fan demon har gått förbi.... fan vad sura dom blir när man ger dom en pantburk å en komplimang angående hårfrisyr och jobbansökningar, märkt det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in