Citat:
Ursprungligen postat av stiffo_pengar
Känner inte en enda som tycker bra om dem, och om någon nu skulle tycka bra om dem så lär de verkligen inte vara några arbetare, snarare avundsjuka arbetslösa narkomaner.
Känner du många såna? Avundsjuka arbetslösa narkomaner dvs?

jag tycker rätt bra om dom. Jag har aldrig drogat, aldrig vart full och aldrig rökt en cigg ens...
Fast så tillhör jag ju inte din vänskapskrets iofs...
På första maj tänker jag gå med syndikalisterna i Stockholm. (Fan va snygg affisch btw. Har inte vart i sverige för å kunna se den än men på bild gjorde den sig bra iallafall.) Och kanske La Mano, om jag orkar. Dagen ska avslutas med röjjbar skön trallpunk iåmed Mimikry's spelning på kvällen.
nån som vet ifall de där... vaheteränurå? Liberala Partiet (...?) ska ut på första maj? Asså vad är det med avgrundshögern egentligen? Liberaler och slipsfascister (tänker på ND) på första maj? Alla är bara avundsjuka på fetingvänstern å vill åka snålskjuts dagen till ära. Aja, har underbara minnen från förra årets täta SAC demo som tränger in sig på Östermalms torg med backslickade brats som står med halvsmiles och ena öget halvstängt å undrar när fan demon har gått förbi.... fan vad sura dom blir när man ger dom en pantburk å en komplimang angående hårfrisyr och jobbansökningar, märkt det?