2008-04-08, 15:23
Medlem
Driftig och talangfull lirare, verkar det som?
Citera
2008-04-08, 15:44
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aproev

Doldis? Vad joddlar du om egentligen, har du aldrig hört talas om honom tidigare?
Citera
2008-04-08, 16:04
Medlem
snurreskvätts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Doldis? Vad joddlar du om egentligen, har du aldrig hört talas om honom tidigare?

Tror TS menar att han lever ett tillbakadraget liv och aldrig syns ute i vimlet. Det ska han bara ha respekt för.

Hans studio låg iaf i Brunogallerian på götgatspuckeln, högst upp. Mixerbordet flögs in med helikopter när han flyttade in så tvivlar på att han flyttat.
Innan brunogallerian byggdes var det ett garage där som man gick igenom när man skulle in på kontoret, ni kan ju gissa om det stod fina bilar där.
Han hade en ferrari, en merca med en v12:a och en jeep som han varavde mellan, alla i svart.
Han var ute och pratade i telefon på gården ibland (numera brunos tak) och verkade vara sympatisk, men har aldrig pratat med honom så vet inte.
Citera
2008-04-08, 16:09
Medlem
Citat:

It´s Alive har väl inte släppt en skiva på hur länge som helst. Jag tvivlar på att dom fortfarande håller på. Sjunger han fortfarande i nåt annat band eller har han ett vanligt jobb?
Citera
2008-04-08, 16:11
Medlem
909bds avatar
han har varit med länge, batclub(ritz medis) DJ, swemix producent., sen har det rullat på i ordentlig fart. Max martin är gammal hårdrockare precis som hans numera avlidna kollega Denniz pop.
Båda är väl legender/auktoriteter innom gengren Dance/pop/RnB/Hits
Citera
2008-04-08, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurreskvätt
Tror TS menar att han lever ett tillbakadraget liv och aldrig syns ute i vimlet. Det ska han bara ha respekt för.

Hans studio låg iaf i Brunogallerian på götgatspuckeln, högst upp. Mixerbordet flögs in med helikopter när han flyttade in så tvivlar på att han flyttat.
Innan brunogallerian byggdes var det ett garage där som man gick igenom när man skulle in på kontoret, ni kan ju gissa om det stod fina bilar där.
Han hade en ferrari, en merca med en v12:a och en jeep som han varavde mellan, alla i svart.
Han var ute och pratade i telefon på gården ibland (numera brunos tak) och verkade vara sympatisk, men har aldrig pratat med honom så vet inte.

Exakt. Det var så jag menade. (Kan jumpcut vara vänlig att dra underläppen över huvudet och svälja.)

Intressant. Det stod i tidningen idag att han huserar på Villagatan. Månne har han kvar mixerbord mm på söder.

http://www.e24.se/pengar24/bostad/artikel_381723.e24
Senast redigerad av Aproev 2008-04-08 kl. 16:19. Anledning: Lade till en länk
Citera
2008-04-08, 16:19
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Exakt. Det var så jag menade. (Kan jumpcut vara vänlig att dra underläppen över huvudet och svälja.).

Det var dumt sagt.....

Med tanke på en annan tråd om Andreas Wilson, kan jag meddela att Max Martin är känd som en överdrivet generös dricksgivare. Mitt ex fick en gång 750 spänn i dricks på en nota som var runt 4000:- och må¨nga andra har vittnat om ungefär samma sak.
Citera
2008-04-08, 16:21
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Exakt. Det var så jag menade. (Kan jumpcut vara vänlig att dra underläppen över huvudet och svälja.)

Intressant. Det stod i tidningen idag att han huserar på Villagatan. Månne har han kvar mixerbord mm på söder.

Med tanke på ditt enorma inlägg som trådstart så var det lite oklart vad du menade. Vad sägs om att skriva mer än två meningar nästa gång du inte vill bli feltolkad?

Att han skulle ha två studios är väl inte helt osannolikt?
Citera
2008-04-08, 16:25
Medlem
Citat:
Med tanke på ditt enorma inlägg som trådstart så var det lite oklart vad du menade. Vad sägs om att skriva mer än två meningar nästa gång du inte vill bli feltolkad?

Att han skulle ha två studios är väl inte helt osannolikt?

Han BOR på Villagatan. En vän till mig bor granne med honom.
Citera
2008-04-08, 16:42
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurreskvätt

Alla bilar (iaf tidigare) togs in till sverige från tyskland av Lilla bilsalongen, det var alltså beggade importkärror. Ekonomiskt sinnad är han ju iaf.
Citera
2008-04-08, 16:45
Medlem
Citat:

är du inte mätt ännu?

Om du inte fattar vad jag skriver om så kan du ju alltid avstå från att skriva själv. Tills du fattar. Eller så.
Citera
2008-04-08, 17:04
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
är du inte mätt ännu?

Om du inte fattar vad jag skriver om så kan du ju alltid avstå från att skriva själv. Tills du fattar. Eller så.

Jag frågade vad du menade, du var otrevlig, jag förklarade att det var lätt att missförstå ditt inlägg och nu fortsätter du vara otrevlig? Vilken jävla förlorare du verkar vara. Torka tårarna och håll dig till topic i stället.

Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Alla bilar (iaf tidigare) togs in till sverige från tyskland av Lilla bilsalongen, det var alltså beggade importkärror. Ekonomiskt sinnad är han ju iaf.

Där ser man, har du någon aning om varför han valt att göra på så sätt? Jag menar, var det för att han känner att han hellre köper två begagnade importkärror än en ny eller kan det vara någonting annat som suger pengar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in