Citat:
Ursprungligen postat av Aproev
Sagt av någon som i förra inlägget sa: "Vilken jävla förlorare du verkar vara." En polemisk sten i glashus.
Om du verkligen var "bara nyfiken på om det verkligen var så att du inte visste vem det var" så hade du säkert, noga som du är med formuleringar osv, formulerat dig på något annat sätt i din ursprungliga fråga.
"Har du aldrig hört talas om honom tidigare" tycker jag är en fråga som är svår att tolka på något annat sätt än om du hört talas om honom tidigare eller inte. Att du, jag gissar nu eftersom att det verkar vara så, tog det som en retoriskt fråga, ställd som en diss, får helt och hållet stå för dig.
Jag står fast vid det jag skrev tidigare. Förlorare har nämligen en tendens att ta åt sig så fort det går.
Har jag förklarat tillräckligt tydligt varför jag tycker att du är en förlorare och vad jag menade med mitt första inlägg nu? Om inte så är det alltså för att du, i stället för att svara på frågan jag ställde, direkt var otrevlig och anklagande.
Men nu handlar ju tråden om Max Martin - människan som du tydligen redan visste vem det var. Har du någon information om honom som du inte delgivit oss? Själv vet jag inte mycket mer än vad som går att hitta på internet, men tycker att det är lite roligt att det inte redan finns en tråd om honom med tanke på hur stor han ändå är.