Citat:
Ursprungligen postat av Murderah^
erkifnask, din söte. Om du nu tror på fysiken så pass mkt, hur förklarar dina "lagar" att en humla kan flyga? För så vitt jag vet så är det ett stort frågetecken för forskare. Likaså jordens skapelse, finns inga som helst bevis eller underlag för Big bang, bara teorier och gissningar.
Men åter till topic, jag har hört talas om att alla har en såkallad andetvilling. Som man ska kunna förena sig med, och få tvillingens krafter. Bara något som dök upp i huvudet när jag läste här. Denna tvilling ska framstå som ditt undermedvetna, och för att förenas med den så måste man helt släppa taget om det materiella liv vi lever här, och vara beredd att offra det.
Senaste personen som sägs ha lyckats med detta skulle vara Jesus, det kan ju förklara hans bragder

Nej, finns ganska goda bevis för att humlor kan flyga, som inte bara baserats på observationer, varifrån myten kommer har jag ingen aning om.
Huruvida det finns bevis för big bang har jag ingen aning, är inte nog insatt i frågan.
Vad som är intressant är dock att du dissar vetenskapen men börjar flumma om saker som andetvillingar och spöken, du ser inga problem där ... ?