Citat:
Ursprungligen postat av
ADHD-syndromet
Du är ju är ju inte på riktigt fullt frisk det ser man ju . trasiga hem , diagnoser, missbruk. Tvivlar på att någon skulle göra ett sånt avskyvärt brott hur som helst .
De som begår sådana här brott i den åldern kommer i princip alltid från trasiga hem.
Citat:
Ursprungligen postat av
ADHD-syndromet
Och bögen Daniel Hansson blev väl även klassad som psykopat som jag uppfatta det . Tyder mer på en osmaklig människokyla
Jag har för mig att han själv sagt att han fått någon slags diagnos åt det hållet, något som ytterligare stärker mig i min uppfattning att mordet inte var politiskt motiverat. DH har själv i intervju sagt att det inte fanns något politiskt motiv och varken polis, åklagare eller domstol har påstått det heller. Det är bara vissa journalister som påstått detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
ADHD-syndromet
... skrattar bara åt tanken att de stampade sönder den andre Jhons lille så kallade ovän på anstalten .
Det kan du ju skratta åt, säger en hel del om din egen "känslokyla. Själv tycker jag inte att någon ska misshandlas och dessutom var motivet till misshandeln inne i fängelset att den misshandlade hade berättat allt han sett för polisen och därmed "satt dit" Daniel Hansson. Det var alltså en hämnd från Daniel Hansson för att killen uppvisat ånger och berättat vad han deltagit i men tydligen tycker du att det var bra?