Flashback bygger pepparkakshus!
2018-07-05, 10:37
Medlem
Vet någon var mördaren Daniel Hansson ligger begravd?
Citera
2018-07-09, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flundran7

Han ligger ej begravd någonstans, kremerades och blev utspädd på en gräsmatta. Så det är svaret på din fråga.
Citera
2018-07-09, 15:09
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flundran7

Att han skulle vara kremerad och utspridd på en gräsmatta som står i inlägget ovanför detta (av postaren Protag) låter i mina öron som något som bör tas med en nypa salt. Det tar tre dagar att aktivera ett konto på Flashback. Fyra dagar innan Protags inlägg skriver flundran7 och undrar var Daniel ligger begravd. Protag har ett (1) inlägg. Det låter allt lite som att denne vill vilseleda.

Luskade lite. Daniel verkar ha dött 2018-03-22. Så vitt jag minns har han bott i Grästorp ett tag, så det mest logiska är att han ligger på någon av kyrkogårdarna i denna trakt. Hittar inget mer ingående när jag letar. Men den som orkar ta tag i detta ordentligt kan säkert få tag på något mer matnyttigt.
Citera
2018-07-09, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Att han skulle vara kremerad och utspridd på en gräsmatta som står i inlägget ovanför detta (av postaren Protag) låter i mina öron som något som bör tas med en nypa salt. Det tar tre dagar att aktivera ett konto på Flashback. Fyra dagar innan Protags inlägg skriver flundran7 och undrar var Daniel ligger begravd. Protag har ett (1) inlägg. Det låter allt lite som att denne vill vilseleda.

Luskade lite. Daniel verkar ha dött 2018-03-22. Så vitt jag minns har han bott i Grästorp ett tag, så det mest logiska är att han ligger på någon av kyrkogårdarna i denna trakt. Hittar inget mer ingående när jag letar. Men den som orkar ta tag i detta ordentligt kan säkert få tag på något mer matnyttigt.

Jag var ju tvungen att skapa ett konto för dem som skriver tror att de har koll, men eftersom jag har en polare som var med när de spädde ut askan och berätta för mig så vet jag ju själv att det stämmer, oavsett vad de andra säger, jag vet ju att det är så. Därför tänker jag inte ens tänker argumentera emot din kommentar.
Så nu fick du ditt svar på din kommentar också.
Citera
2018-07-10, 11:08
Medlem
pluttenuttans avatar
Varför är det viktigt att veta vart han är begravd någonstans? Är det rent sjuklig nyfikenhet eller ska ni iväg och skända graven?
Citera
2018-07-10, 21:55
Medlem
Varför undrar du vart han är begravd?
Citera
2018-08-26, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Hur kan någon bry sig om hur någon ler? Det är ju sinnessjukt att störa sig på leenden. Stor och ståtlig? Googla bilderna från obduktionen. Liten 14 årig grabb, lika tanig som man tänker sig en 14åring

Precis! En liten grabb att pappan i sin ångest och saknad omvandlar honom lite till stor o stark är såklart mänskligt. Tittar man på skadorna i ansiktet så är det fullständigt överlagt mord. Misshandeln pågick i timmar och sparkarna mot huvudet hade helt klart en avsikt döden
Citera
2018-09-09, 23:58
Medlem
EnGodForlorares avatar
En av John Hrons mördare ska några år efter mordet blivit aktiv i Sverigedemokraterna. Någon som vet vem av dem det gäller? Det ska inte ha varit Daniel Hansson utan någon av de yngre förmågorna.
Citera
2018-09-10, 23:04
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myfriend
Varför undrar du vart han är begravd?
Han ligger begravd i en bajamaja någonstans enligt källor .
Citera
2018-09-10, 23:27
Medlem
PrisonMikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Han ligger begravd i en bajamaja någonstans enligt källor .
Herregud skäms du inte! Det är någons barn, någons pappa, någons make du talar om! Ha respekt för de döda!
Citera
2018-09-10, 23:41
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrisonMike
Herregud skäms du inte! Det är någons barn, någons pappa, någons make du talar om! Ha respekt för de döda!
Skäms du inte och försvara någon som tortyr misshandlat en 14-åring till döds? Jag hoppas som sagt att han ligger bra i bajamajan.
Citera
2018-09-11, 00:14
Medlem
PrisonMikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Skäms du inte och försvara någon som tortyr misshandlat en 14-åring till döds? Jag hoppas som sagt att han ligger bra i bajamajan.
Jag försvarar inte hans handlingar för 23 år sedan. Jag försvarar en nyligen avliden småbarnsfar, äkta man, vän och son. Och det utan att ens ha träffat honom. Tyck vad du vill men tänk på att hans stackars anhöriga kan läsa vad du skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in