Citat:
Ursprungligen postat av Molson Canadian
Så vad går de då och oroar sig för..?
Jag får inte ihop ditt resonemang. De oroar sig för att bli våldtagna, men blir våldtagna och då är det deras fel ändå..??
Jag får inte ihop ditt resonemang. De oroar sig för att bli våldtagna, men blir våldtagna och då är det deras fel ändå..??
Nej, det där är ditt resonemang, jag har redan förklarat för dig att de är naiva och vill inte förstå, precis som du. Därmed har vi denna ständiga upprepning av det som inte vill förstås, nämligen att man skall vara jävligt försiktig eftersom det svenska rättssystemet endast förmår att belöna de as som begått skamgrepp åt överheten, inte skydda medborgarna.
Citat:
Den procentuella andelen som har "icke etnisk svensk hudfärg" som våldtar är mig veterligen ungefär 1%. Det innebär fortfarande att 99% av alla som inte har "icke etniskt svensk hudfärg" inte våldtar. Menar du att jag ska undvika 99% pga 1%?
Eller vill du helt enkelt att jag inte ska umgås med någon som inte har "etnisk svensk hudfärg" alls?
Är det där skon klämmer egentligen?
Eller vill du helt enkelt att jag inte ska umgås med någon som inte har "etnisk svensk hudfärg" alls?
Är det där skon klämmer egentligen?
Som jag sagt tidigare, din SELEKTIVT UTVALDA bekantskapskrets är inte representativ för verkligheten du lever i även om du tror det. Det var det där med att inte vilja förstå ja. Här klämmer inga skor alls skall du veta, jag skulle bara skratta åt dig om du blev våldtagen av människor från tredje land.
Citat:
Jag har inte sagt att du tycker att alla män är våldtäktsmän. Jag har sagt att för att ditt resonemang ska fungera i praktiken måste jag - moi - utgå ifrån att alla män är våldtäktsmän. Det må låta hur bra som helst i teorin att bara vissa män är våldtäktsmän men det hjälper inte mig i verkligheten. Inte om du ska avkräva mig ansvar för att se till att inte bli våldtagen, that is.
Återigen pratar du om ditt eget resonemang, inte mitt. Dessutom har du redan ansvar för att se till att du inte blir våldtagen, läs lagen. Det är inget jag avkräver dig utan något lagen avkräver dig. Kolla t.ex. prejudicerande domar där kvinnor som bjudit ut sig eller supit sig redlösa och sedan nästa dag ångrat sig, då är det inte våldtäkt utan bara ett vanligt knull.
Citat:
Och vad händer om jag blir våldtagen av en svensk?
Då blir du våldtagen, sannolikheten att det skall ske är dock minimal jämfört med om du hänger på invandrargäng. Likaså är sannolikheten att det skall ske om du hänger på ett gäng etniskt svenska män oändligt nära 0, eftersom sist vi hade ett sådant fall med svenskar inblandade var någon gång i slutet på 1800-talet då ett gäng obildade drängar gav sig på en piga. Kanske har något med kultur, bildning och civilisation att göra? Inte precis vad bergsvildar från slöjländerna brukar leva upp till, i synnerhet inte i gäng då de plötsligt blir hur "modiga" som helst?
Citat:
Jag kan ju konstatera att det är betydligt fler än "män från tredje land" som betraktar tjejer som horor, slampor och allsköns tillmälen, som man kan göra vad man vill med.
Vad gäller mitt sexliv, gissar du fel.
Vad gäller mitt sexliv, gissar du fel.
Jo att få tillmälen är en sak, svenskar betraktar dig dock inte som en man kan slå på, spotta på, hata, knulla, pissa på och sedan grovt misshandla eftersom vi är civiliserade.