2008-04-13, 14:04
Medlem
bullybrugds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molson Canadian
I see. Kontentan blir alltså att de som tycker att en tjej är en "slampa" tycker att det är lite mer "berättigat" våldta henne än andra?
Egentligen alldeles oavsett var de kommer ifrån. Och jag utgår då ifrån att du själv inte letar förmildrande omständigheter för våldtäktsmän som våldtar en "slampa".

Synd om du googlade runt i hopp om att jag skulle göra motsvarande. Jag har ingen ambition att göra det i ett sådant här forum. Däremot är det lite oroväckande om du bygger hela din världsbild på vad som rapporteras i media.
Och med tanke på din uppfattning om "invandrare", förstår jag verkligen inte varför du försvarar dem med att tjejer som blir våldtagna av dem är korkade eller liknande.
Men ge dig nån gång. Länkarna han påvisade är inte vad media rapporterar, utan vad media mörkar. Jag kompletterar med denna fina länk:

http://www3.nd.se/dok/GBGmars06web.pdf

Sanning:
Du löper större risk att våldtas om du följer med ett par afrikaner eller mellanösternmuskingar på efterfest på ett sjabbigt hotell.

Varför är det så förbannat svårt att tro på?

Sanningen enligt dig verkar ju vara att du känner två niggrer som inte är våldtäktsmän och tror att det är representativt för hela afrika.

Nu får du fan släppa den biten. tack.
Citera
2008-04-13, 14:05
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan_
Menar du på fullaste allvar att det är lika stor chans att en civiliserad västerlänning skulle vara kapabel till att våldta en tjej som en österländsk barbar?

Har du bott i en grotta de senaste årtiondena?

För att utgöra en minoritet är det väldigt ofta det är "icke etniskt vita svenskar" som ligger bakom brott.

Jag menar att grundsynen att det på något sätt är ok att våldta en "slampa" är densamma, oavsett var man kommer ifrån.

En minoritet av invandrare, ja. Du måste komma ihåg att skilja mellan minoritet av invandrare och minoritet av brottslingar.
Citera
2008-04-13, 14:08
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullybrugd
Men ge dig nån gång. Länkarna han påvisade är inte vad media rapporterar, utan vad media mörkar. Jag kompletterar med denna fina länk:

http://www3.nd.se/dok/GBGmars06web.pdf

Sanning:
Du löper större risk att våldtas om du följer med ett par afrikaner eller mellanösternmuskingar på efterfest på ett sjabbigt hotell.

Varför är det så förbannat svårt att tro på?

Sanningen enligt dig verkar ju vara att du känner två niggrer som inte är våldtäktsmän och tror att det är representativt för hela afrika.

Nu får du fan släppa den biten. tack.

Nej, enligt mig är det så att om 1% av invandrare är våldtäktsmän så innebär det att 99% av invandrare inte är det.
Citera
2008-04-13, 14:14
Medlem
Citat:
Nej, enligt mig är det så att om 1% av invandrare är våldtäktsmän så innebär det att 99% av invandrare inte är det.

Förvisso sant, men faktum kvarstår att du löper större risk att bli våldtagen i sällskap med kaffrer. Tar det emot så förbannat att inse det?
Citera
2008-04-13, 14:14
Bannlyst
Citat:
Jag menar att grundsynen att det på något sätt är ok att våldta en "slampa" är densamma, oavsett var man kommer ifrån.

En minoritet av invandrare, ja. Du måste komma ihåg att skilja mellan minoritet av invandrare och minoritet av brottslingar.

Jag ska nog säga att chansen är betydligt större att bli våldtagen om man följer med en grupp somalier hem än om man följer med blonde Jonas Nilsson hem, då det är betydligt större chans att Jonas kan respektera ett nej.
Citera
2008-04-13, 15:07
Medlem
Citat:

Det är betydligt fler blattar än 1 % även i sverige som är pressumtiva eller i verkligheten våldtäktsmän. Lägg därtill att vi har många män i landet som kommer från länder där myndigheterna inte ens straffar eller följer upp med utredning mot våldtäktsmän då det händer så pass ofta.
Citera
2008-04-13, 15:26
Medlem
Adolf bittlers avatar
Jag fortsätter att entydigt hävda att flickorna är naiva och tänker inte längre än näsan räcker, hurvida blattar är mer benägna att begå en våldtäkt skiter jag fullständigt i.

Jag kan inte heller diskutera med Molson då hon gör mig rosenrasande
Citera
2008-04-13, 15:41
Medlem
Error 404s avatar
Citat:

En del blir saliga på sin egen tro och förnekar all fakta som finns.
Citera
2008-04-13, 15:56
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taiga
Förvisso sant, men faktum kvarstår att du löper större risk att bli våldtagen i sällskap med kaffrer. Tar det emot så förbannat att inse det?

Det som tar emot är när du m fl berättigar vissa att våldta tjejer med motiveringen att tjejerna "ju" är korkade. Det som tar emot är när du m fl ursäktar eller åtminstone förmildrar våldtäktsmäns beteende genom att avkräva tjejer ansvaret för att inte bli våldtagna.
Citera
2008-04-13, 15:58
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckmeJesus
Det är betydligt fler blattar än 1 % även i sverige som är pressumtiva eller i verkligheten våldtäktsmän. Lägg därtill att vi har många män i landet som kommer från länder där myndigheterna inte ens straffar eller följer upp med utredning mot våldtäktsmän då det händer så pass ofta.

Hur många procent är det då?
Du kan ju börja med de som i verkligheten är våldtäktsmän, eftersom det är väldigt svårt att redovisa vilka som är presumptiva våldtäktsmän.
Citera
2008-04-13, 15:59
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf bittler
Jag fortsätter att entydigt hävda att flickorna är naiva och tänker inte längre än näsan räcker, hurvida blattar är mer benägna att begå en våldtäkt skiter jag fullständigt i.

Jag kan inte heller diskutera med Molson då hon gör mig rosenrasande

Tycker att det borde göra dig mer rosenrasande att ditt förhållningssätt innebär att alla män, inklusive du, ska betraktas som våldtäktsmän.
Citera
2008-04-13, 16:00
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Error 404
En del blir saliga på sin egen tro och förnekar all fakta som finns.

Du får hemskt gärna tala om för mig hur många procent av invandrare som är våldtäktsmän. Nota bene - procent av invandrare. Det är inte samma sak som procent av våldtäktsmän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in