Citat:
Ursprungligen postat av Molson Canadian
I see. Kontentan blir alltså att de som tycker att en tjej är en "slampa" tycker att det är lite mer "berättigat" våldta henne än andra?
Egentligen alldeles oavsett var de kommer ifrån. Och jag utgår då ifrån att du själv inte letar förmildrande omständigheter för våldtäktsmän som våldtar en "slampa".
Synd om du googlade runt i hopp om att jag skulle göra motsvarande. Jag har ingen ambition att göra det i ett sådant här forum. Däremot är det lite oroväckande om du bygger hela din världsbild på vad som rapporteras i media.
Och med tanke på din uppfattning om "invandrare", förstår jag verkligen inte varför du försvarar dem med att tjejer som blir våldtagna av dem är korkade eller liknande.
Men ge dig nån gång. Länkarna han påvisade är inte vad media rapporterar, utan vad media mörkar. Jag kompletterar med denna fina länk:
http://www3.nd.se/dok/GBGmars06web.pdf
Sanning:
Du löper större risk att våldtas om du följer med ett par afrikaner eller mellanösternmuskingar på efterfest på ett sjabbigt hotell.
Varför är det så förbannat svårt att tro på?
Sanningen enligt dig verkar ju vara att du känner två niggrer som inte är våldtäktsmän och tror att det är representativt för hela afrika.
Nu får du fan släppa den biten. tack.