2008-05-18, 21:23
Medlem
Dancerboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molson Canadian
Ytterligare ett exempel på att det är helt lönlöst med källhänvisning här.

snarare ett exempel på att du inte kan hänvisa till personliga kontakter som ingen kan kontrollera. Har inte du gått i skolan? Vet du inte vad som anses som godtagbara källor?

Jag skulle iaf vilja se en rapport om det här, från någon som inte är en hobbyjurist, utan från en stor seriös organisation där man utfört en stor undersökning på ämnet.
Citera
2008-05-18, 21:24
Bannlyst
Citat:
I know. Nu ska jag duscha, lyssna på Alice Cooper och gå och lägga mig - i verkligheten. Men jag lovar - jag ska kolla så att det inte står några våldtäktsmän i duschen.

Jag måste bara säga att jag först tvivlade på dig angående vad du fått det ifrån att alla män som våldtar aldrig ser våldäkt som en våldtäkt.

Men sen när du sa "Bärby ungdomsanstalt" så klarnade allt.
Senast redigerad av Receptbelagd 2008-05-18 kl. 21:35.
Citera
2008-05-18, 21:26
Medlem
Dancerboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Receptbelagd
Jag måste bara säga att jag först tvivlade på dig angående vad du fått det ifrån att alla män aldrig ser våldäkt som en våldtäkt.

Haha, tack för den. Nu har vi ytterligare en som är ett steg närmre på vägen mot att förkasta MCs teknik när det kommer till källhänvisning och debatt.
Citera
2008-05-18, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dancerboy
Haha, tack för den. Nu har vi ytterligare en som är ett steg närmre på vägen mot att förkasta MCs teknik när det kommer till källhänvisning och debatt.

Det är alltid lika kul att diskutera med de som klättrat upp på höga hästen och sen lämnar komiska blottor i sina argument.

Och med henns logik så kan man ju säga vad som helst utan att behöva styrka det. Men å andra sidan är det ju kanske inte så konstigt att just hon säger så.
Citera
2008-05-18, 21:33
Medlem
Adolf bittlers avatar
Citat:
Jag måste bara säga att jag först tvivlade på dig angående vad du fått det ifrån att alla män aldrig ser våldäkt som en våldtäkt.

Rätt säker på att det var att våldtäktsmän aldrig ser en våldtäkt som en våldtäkt och inte män i allmänhet?
Citera
2008-05-18, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf bittler
Rätt säker på att det var att våldtäktsmän aldrig ser en våldtäkt som en våldtäkt och inte män i allmänhet?

Det var även det jag menade. Och faktum kvarstår, det finns inga belägg för det påståendet.
Citera
2008-05-18, 21:44
Medlem
Adolf bittlers avatar
Citat:
Det var även det jag menade. Och faktum kvarstår, det finns inga belägg för det påståendet.

Det säger jag inte emot heller.
Citera
2008-05-18, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf bittler
Det säger jag inte emot heller.

Det är jag tacksam för att du inte gör, för jag vill fan inte ha Adolf emot mig.
Citera
2008-05-18, 21:48
Medlem
Molson Canadians avatar
Jag klarade mig! JAG KLARADE MIG!!
Det stod ingen våldtäktsman i duschen!! Bara en sjukt lång polis med dålig humor - men han våldtog mig inte!!
HERREGUD, vilken TUR!!
Håll tummarna för att han inte våldtar mig under natten heller, så jag slipper skylla mig själv, ok?

*Pooff*
Citera
2008-05-18, 21:51
Bannlyst
Citat:
Jag klarade mig! JAG KLARADE MIG!!
Det stod ingen våldtäktsman i duschen!! Bara en sjukt lång polis med dålig humor - men han våldtog mig inte!!
HERREGUD, vilken TUR!!
Håll tummarna för att han inte våldtar mig under natten heller, så jag slipper skylla mig själv, ok?

*Pooff*
HIHIHI du är inte bara en av världens smartaste människor, du är KOMIKER också hihihi.

Låt mig gissa...i ditt umgänge är du sedd som den roliga lite crazy tjejen som man pratar med om man mår dåligt?
Citera
2008-05-18, 21:52
Bannlyst
Fan vad härligt. Varje gång jag ser din avatar så kommer jag att tänka på Bärby. Underbart.

Du kommer alltid att vara tjejen med proffsiga källor.
Citera
2008-05-18, 21:56
Bannlyst
Citat:
Du kommer alltid att vara tjejen med proffsiga källor.
För mig kommer hon alltid vara tjejen som uppmuntrar andra tjejer att helt strunta i sunt förnuft så de löper större risk för våldtäkter, något som MC säger sig vara emot. Hennes förhållningsssätt skapar fler våldtäkter, vilket är det hon vill.....motverka?

Endast MC förstår logiken i MCs värld. I den världen andas människor vatten och fiskar kör bil. Det är en heltokig värld där allt är tvärtom mot hur vi mindre intelligenta uppfattar planeten jorden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in