• 1
  • 2
2008-04-06, 14:19
Medlem
Nu r det s att nr jag o min flickvn har sex fr hon orgasm, men enbart nr jag stimulerar hennes klitoris eller stimulering samt penetrering. Vi vill bda att hon ska kunna f orgasm av bara penetrering och stimulation av hennes G-punkt.

P tal om hennes G-punkt s har vi experimenterat lite och hon har sjlv ingen koll p vart den sitter exakt, men dr det sgs att den finns har jag provat att knna lite med fingrarna (vilket ska vara ngra centimeter in p slidans framvgg om jag minns rtt) och jag knner ingenting speciellt nr hon sger att det knns sknt.

Hon har berttat att i princip alla hennes tjejpolare inte heller ftt orgasm via enbart penetration och hon sger att det r ganska vanligt att tjejer inte fr orgasm av det.

Ngon som har erfarenhet med samma problem eller andra som kan ge tips p hur man skulle kunna gra det bttre?
Citera
2008-04-06, 14:27
Medlem
Vad gr det om hon inte fr orgasm att just det. Jag tycker att sex har blivit alldeles fr orgasmfixerat. Om det r bara orgasm som hon r ute efter s kan jag lova att en Rabbit kan ge henna mycket strre njutning n du ngonsin kommer att kunna ge. Sex handlar om s mycket mer! ON-topic s r enligt mina erfarenheter vldigt ovanligt med orgasm enbart av penetration. Jag har inte trffat mnga damer som kan f det kan jag sga..

Oroa dig inte utan se till s att ni har kul ihop istllet det r det som r det viktiga och inte 17 multipelorgasmer som det str om i aftonbladet!!!

Edit: De kan ju vara vldigt svrt att komma t eventuell g-punkt vid penetration ox. Men testa med henne liggandes p mage. Eller att hon rider och lutar sig mycket bakt. Annas att hon ligger underst och du bjer upp hennes ben mycket om hon tycker att det r bekvmt.

Men testa om du kan f henne att komma enbart genom petting utan klitorisstimulering. Om det gr s finns det chans att ven penis kan klara av jobbet. Om det inte gr med fingrarna s fr du nog fortstta smeka hallonet..
Senast redigerad av onemoreuser 2008-04-06 kl. 14:50.
Citera
2008-04-06, 14:32
Medlem
DDKs avatar
Har svrt att fatta varfr det r s viktigt att hon ska komma enbart genom penetrering? Ni borde vara jttelyckliga ver att hon kommer ht. Men visst, jobba p

Fr att stimulera g-punkten mste ni hitta en stllning dr din kuk trycker mot slidans framvgg, t.ex hon rider dig med ansiktet mot dig, lutar sig bakt och stdjer sig p armarna samt gr det mesta av jobbet sjlv. Du fr en ljuvlig utsikt men mste st ut med att vara rtt passiv (om du nu inte vill stimulera hennes klitta).

Man kan ocks fuska lite och anvnda en analvibrator under knullet, men d gller det att du inte kommer fr fort.

Finns skert massor med andra tips och om man nu ska jobba mot ett gemensamt ml r det en rtt trevlig riktning ni valt

Citat:
Ursprungligen postat av onemoreuser
....klitorispenetration...

Det lter mest *Aj som fan!*

Eller freslr du att hon ska knulla honom med sin klitoris i hans pisshl la frken Smilla?
Senast redigerad av DDK 2008-04-06 kl. 14:36.
Citera
2008-04-06, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DDK

Det lter mest *Aj som fan!*

Eller freslr du att hon ska knulla honom med sin klitoris i hans pisshl la frken Smilla?

Det r sknt att det finns folk som korrekturlser nr man inte gr det sjlv... =)

klitorisstimulering var det ju frsts som syftades..
Citera
2008-04-06, 14:58
Medlem
gsonjuniors avatar
Fr att kunna stimulera G-punkten behver du frst och frmst f henne jvligt kt och sen ska du ha stimulerat henns klitoris ett tag. G-punkten "dyker upp" efter det!

Sen r ett tips att slicka henne samtidigt som du sitmulerar G.
Det r nog den hr vgen du mste g fr att i framtiden kunna f henne att komma genom penetrering!
Kan ven smeka klit samtidigt som ni har sex fr att f igng knslan mer, d r nog sked bsta stllningen!
Citera
2008-04-06, 15:05
Medlem
Tolvans avatar
Testa komsi komsi p henne nr hon r upphetsad s att ni bda lr er vart den sitter.
Citera
2008-04-06, 15:08
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Testa komsi komsi p henne nr hon r upphetsad s att ni bda lr er vart den sitter.

Komsi komsi!?

Fr en bild framfr mig hur du menar, men r inte riktigt sker!
Citera
2008-04-06, 15:09
Medlem
Klamydiatorsks avatar
prva att lgga henne p mage och och du ligger p. (Riktigt bra...)

lgg henne p sidan ligg bakom henne, d kommer man ocks lngt upp.

hon ligger p rygg och du ovanp och lgg hennes ben p dina axlar. (denna e asbra om hon tycker att det r bekvmt).

dom funkar bra..
Citera
2008-04-06, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior
Komsi komsi!?

Fr en bild framfr mig hur du menar, men r inte riktigt sker!
upp men ett eller ett par fingrar i fittan med handflatan uppt s att sga. Och sen gra "komsi komsi"-rrelsen s du smeker fittans framvgg. Svrt att frklara!
Citera
2008-04-06, 15:16
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
upp men ett eller ett par fingrar i fittan med handflatan uppt s att sga. Och sen gra "komsi komsi"-rrelsen s du smeker fittans framvgg. Svrt att frklara!

Den frklaringen rckte!

Va precis vad jag tnkte p!

Den funkar skitbra, helt klart bsta man kan gra tror jag!
Citera
2008-04-06, 15:39
Medlem
Citat:

Det har vi provat! Det knns tydligen sknt fr henne men lite mysko samtidigt.

Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior
Fr att kunna stimulera G-punkten behver du frst och frmst f henne jvligt kt och sen ska du ha stimulerat henns klitoris ett tag. G-punkten "dyker upp" efter det!

Det ska jag prova! tack fr tipset.

Och fr den delen har vi provat de stllningar ni tipsar och hon gillar dom (ven jag) och hon har knnt att hon skulle kunna komma p dom men det har ju aldrig hnt s. Fr vl fortstta jobba p det!

En sak till, OT men nr jag slickar tycker hon att det kittlas, vet inte riktigt varfr. Men nr jag fingrar s tycker hon bara det r sknt. Skulle vilja prova slicka och stimulera G-punkt samtidigt men r ju rdd fr att hon ska tycka att det kittlas nr jag slickar numer
Citera
2008-04-06, 16:03
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleVonJohan
Det har vi provat! Det knns tydligen sknt fr henne men lite mysko samtidigt.

Det ska jag prova! tack fr tipset.

Och fr den delen har vi provat de stllningar ni tipsar och hon gillar dom (ven jag) och hon har knnt att hon skulle kunna komma p dom men det har ju aldrig hnt s. Fr vl fortstta jobba p det!

En sak till, OT men nr jag slickar tycker hon att det kittlas, vet inte riktigt varfr. Men nr jag fingrar s tycker hon bara det r sknt. Skulle vilja prova slicka och stimulera G-punkt samtidigt men r ju rdd fr att hon ska tycka att det kittlas nr jag slickar numer

Du fr sga t henne att: Nu testar vi lite!
Och s slickar du henne och hon sger till varnnstans det r sknt, testa hrdare/lsare... Spetsig tunga/avslappnad. TESTA!

Att prata r viktigt ocks, inte alltid s ltt fr killen att bara chansa d tjejer r vldigt olika! Hrde ven igr p ntt "tjejsnackprogram" att hela 20% har aldrig kommit vid samlag, vilket inkluderar stimulering av klitoris samtidigt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in