• 1
  • 2
2008-04-06, 16:31
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleVonJohan
Det har vi provat! Det knns tydligen sknt fr henne men lite mysko samtidigt.

En sak till, OT men nr jag slickar tycker hon att det kittlas, vet inte riktigt varfr. Men nr jag fingrar s tycker hon bara det r sknt. Skulle vilja prova slicka och stimulera G-punkt samtidigt men r ju rdd fr att hon ska tycka att det kittlas nr jag slickar numer
Inte fr att vara elak men hon verkar ha en lite vriden syn p hur sex skall knnas. Hon kanske skall sluta ligga och analysera vad hon knner och istllet frska njuta av lget.
Citera
2008-04-06, 17:01
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Inte fr att vara elak men hon verkar ha en lite vriden syn p hur sex skall knnas. Hon kanske skall sluta ligga och analysera vad hon knner och istllet frska njuta av lget.

Detta varierar frn tjej till tjej. Lr dig ngot innan du brjar snacka!

Klart det kan va obekvmt fr tsen vid vissa berringar. Finns dom som inte kan bli berrda p klitoris fr den r fr knslig tex!
Citera
2008-04-06, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior
Du fr sga t henne att: Nu testar vi lite!
Och s slickar du henne och hon sger till varnnstans det r sknt, testa hrdare/lsare... Spetsig tunga/avslappnad. TESTA!

Att prata r viktigt ocks, inte alltid s ltt fr killen att bara chansa d tjejer r vldigt olika! Hrde ven igr p ntt "tjejsnackprogram" att hela 20% har aldrig kommit vid samlag, vilket inkluderar stimulering av klitoris samtidigt!

Sant, men vi har rtt bra kommunikation i vrat sex
Men just nr jag gr ner o s sger hon att de kittlas, lite pinsamt att frska vidare d men jag ska gra som du sger, funkar ju alltid bst s!
Citera
2008-04-06, 18:16
Medlem
Allts, hur gamla r ni?

Jag fick min frsta G-punktorgasm i 25-rsldern. Vaginala orgasmer har jag alltid haft, men har dremot oftast tyckt att direkt klitorisstimulering varit obehagligt. Frst i 30-rsldern lrde jag mig att uppskatta enbart klitorisorgasmer helt.

Sexualiteten, preferenserna, frmgan, viljan, knslan ndras genom livet. Man MSTE inte ha allt p en gng nu och genast. Vad ska man d ha roligt av och upptcka under resten av livet. Nej fy fan, man ska njuta s mkt man kan av det man har HR OCH NU, inte bara jaga det man inte har.

Njut av att vara kta och nyfikna och att ni faktiskt har det sknt!!!!
Citera
2008-04-07, 17:22
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knappologen
Allts, hur gamla r ni?

Jag fick min frsta G-punktorgasm i 25-rsldern. Vaginala orgasmer har jag alltid haft, men har dremot oftast tyckt att direkt klitorisstimulering varit obehagligt. Frst i 30-rsldern lrde jag mig att uppskatta enbart klitorisorgasmer helt.

Sexualiteten, preferenserna, frmgan, viljan, knslan ndras genom livet. Man MSTE inte ha allt p en gng nu och genast. Vad ska man d ha roligt av och upptcka under resten av livet. Nej fy fan, man ska njuta s mkt man kan av det man har HR OCH NU, inte bara jaga det man inte har.

Njut av att vara kta och nyfikna och att ni faktiskt har det sknt!!!!

Korrekt sagt!
Instmmer helt, utforska och ha kul r underbart! Och det blir aldrig trkigt s lnge man testar nya saker!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in