2008-04-08, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurami
Enligt Birthday finns det ingen MAN som har initialerna: A E som är född i Aug-1965 o folkboförd i Hofors

Torsåker ligger i Hofors Kommun

Sorry, ska aldrig mer svara på ett inlägg när jag ligger 10 sidor efter
Citera
2008-04-08, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av morris
Lillen och Lillrunken är alltså inte samma person, däremot har de samma namn.

Lillen är känd idrottsman och Lillrunken är eventuell barnnappare.

Förstår du nu då?

Jag har förstått länge, men AnnaM eller vad hon heter säger att han är en lokal kändis som många känner igen, och det är Det jag ska nysta i imorgon.
Citera
2008-04-08, 20:10
Medlem
Lillen

Ursäkta om jag skrev frågan förut på ett oklart sätt. Jag frågade om den gripne hade samma namn som en känd idrottsman. Vilket han för övrigt har.
Frågan skulle istället ha lytt som följande; är den gripne namne med en känd idrottsman.

Vidare har jag ingen aning om den gripne utövar någon sport eller inte. Men med tanke på beskrivningen av AE tidigare här i tråden så verkar det inte direkt så.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cornucopia
För övrigt, angående pedofil eller inte. Hur lång var flickan? Han kanske trodde det var en 16-åring (igen), och upptäckte inte sitt misstag förrän det var för sent, dvs han redan dragit in henne i bilen.

Inte troligt att han tog miste på hennes ålder...kolla in Engla på denna sida...för det är väl hon i rosa...
http://www.stjernsund.com/bilder_placet.htm
Citera
Medlem
perVers2.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobber Kain
Det finns en känd idrottsman som heter A "lillen" E.
Den nu gripne heter A "lillrunken" E.

Okej, tack o förlåt ibland behöver man lite hjälp på traven..
Citera
Medlem
Cobber Kains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimsonite
Jag har förstått länge, men AnnaM eller vad hon heter säger att han är en lokal kändis som många känner igen, och det är Det jag ska nysta i imorgon.

Lokalkändis innebär alltså snarare ökänd än något annat.
Citera
Medlem
AnnaMs avatar
Citat:
Jag har inte sagt att Lillrunken är en lokal kändis. Jag sa att hans namne brukar vara på Bluegrassfestivalen i Torsåker, alltså han med samma namn.
Citera
2008-04-08, 20:11
Medlem
crisscrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexschulman
Ursäkta om jag skrev frågan förut på ett oklart sätt. Jag frågade om den gripne hade samma namn som en känd idrottsman. Vilket han för övrigt har.
Frågan skulle istället ha lytt som följande; är den gripne namne med en känd idrottsman.

Vidare har jag ingen aning om den gripne utövar någon sport eller inte. Men med tanke på beskrivningen av AE tidigare här i tråden så verkar det inte direkt så.
Enligt någon intervju med en vän till honom "delar de samma sportintresse" eller något sånt. Kan ju iofs bara innebära att de hejar på samma bandylag eller nåt.
Citera
2008-04-08, 20:12
Medlem
neguins avatar
Anders Eklund (heter boxaren iaf)
Citera
2008-04-08, 20:12
Medlem
Är här nån som vet om A "lillrunken" E jobbar som lastbilschaffis då??
Citera
2008-04-08, 20:13
Medlem
Citat:

Nej.
Nej.
Nej.
Nej.
Nej.
Såhär skrev hon:

Citat:
Ursprungligen postat av AnnaM
Jag tycker nog hans namne är rätt känd. Och även han brukar hålla till i Torsåker när de har Bluegrass-festival.

Läs det.

Och nu läser du det igen, en tredje gång, tack.

Så slipper du börja nysta alldeles i onödan, du som har jobb och allt att sköta.
Citera
2008-04-08, 20:14
Medlem
Dom kanske dricker öl till sportprogrammen på tv.
Kanske inte tillsammans men då delar dom ju ett sportintresse.
Kan man säga...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in