Citat:
Ursprungligen postat av KantStolt
Jag tror du fantiserar ihop allt. Ditt första inlägg om din "tomhet" låter som en tonårings fantasier om en seriemördares känslolov, delvis baserad på sin egen pubertala tonårsensamhet och sitt pubertala "förakt" för vuxenlivet (som egentligen döljer ett desperat trånande och längtan efter kärlek och samhörighet). Du är en pubertetskille som sitter och fantiserar om att du är psykopat - fast du egentligen mycket ofta dras in i känslornas värld.
Ditt senaste inlägg riktigt sprakar av gymnasial gotisk skräckromantik - och jag tror du läst alla böcker av såväl Stephen King som Dean R Koontz, ocn där identifierat dig med någon av deras ensamma antihjältar.
Lycka till, allt blir bättre om några år, serrö. Då har du mognat lite och börjat träffa tjejer och slutat runka så mycket.
Jaså, jag har aldrig sett mig som så värst sjuk, jag har aldrig fantiserat om att jag vill bli en seriemördare. Sen har jag knappt läst en bok i mitt liv förutom när jag gick i skolan. Jag har ett yrke, visst. Jag är ensammen. Som sagt, jag har ingen sexuell lust i princip. Känslor och känslor, givetvis kan jag liksom du blir förbannad ibland, eller bli ledsen om jag skadar mig. Men jag tycker inte du ska uttala dig så mycket angående hur jag är som person, jag har och kommer aldrig försöka fantisera ihop något bild av mig själv som "Mr.Icecold - Psykopat". Jag har känt så här sedan jag var 14 år, i snart 6 år d.v.s. Men jag klandrar dig inte, du får tro vad du vill, och föra dina amatöriska resonnemang hurvida jag känner eller inte. Jag kom inte hit för att få någon häftig "psykopatstämpel" utan att söka råd och vägledning vad jag ska göra.
Tror du inte jag försökt tagit mig samman och intalat mig själv att det bara är fantasier, illusioner eller överdrifter. Så många gåner har jag försökt slagit iväg tankarna och tomheten, trott att det kanske är ganska vanligt att uppleva så. Men icke, nu har jag känt tomheten och frustrationen så pass länge, att jag nu kan verifiera att det inte är någon tillfällig "pubertal genomgång".Jag vet bäst själv hur mitt sinnestillstånd är, och för att vara ärlig bryr jag mig inte ett skvatt vad du tycker om mig.