Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Men tycker du verkligen att det är konstigt att islam har så stort utrymme här? Dels beror det på att man knappt får diskutera islam på andra forum dels på att islam har på mycket kort tid gjort intrång i våra liv och naturligtivis känner man misstänksamhet mot en religon som dagligen inspirerar till nya våldsdåd runt om i världen.
Diskutera Islam hur mycket du vill, diskutera tills ditt tangentbord börjar brinna. Det enda jag efterfrågar är högre nivå på debatten och att inte alla dessa trådar ska ploppa upp som svampar överallt. Utan de kan vara samlade på en och samma ställe. Politik inrikes, utrikes är fulla av Islam trådar, Integration och invandring är ett Isla fmorum, det sekulära samhället är full med Islam trådar osv. Jag vill det här för flashbacks bästa.
Citat:
Varför tycker du det är konstigt? Sen är det helt frivilligt att läsa dessa trådar. Jag går t.ex. inte in på peddoforumet eftersom jag inte vill läsa om sånt likadant kan du undvika islamsidor.
Men pedofil trådarna genomsyrar inte alla andra trådar, utan de är samlade på EN OCH SAMMA PLATS.