Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Och jag ignorerar alla trådar som rör Hockey. Det intresserar inte mig. Och islam intresserar inte dig. Samma sak.
Skillnaden är att forumet inte svämmar över utav hockeyfantaster som envist upprepar sina favoritlag i varannan tråd.
Citat:
Visst är det tråkigt om det blir allt för mycket, men Islam är viktigt och man bör låta det ta upp plats på forumet. Det är också ett ämne som media vägrar ta upp, annat än hårt vinklat. Politiker och media vill att svensken ska veta så lite om Islam som möjligt, och det vill även vissa här på FB. Trådskaparen är väl till att börja med muslim. Så det är helt förståeligt att han vill hindra dess diskussion.
Även jag har tunga politiska ståndpunkter som jag gladeligen skulle vilja rabbla upp i varenda forum så att så många som möjligt kan höra vad jag har att säga, men nu fungerar det inte så. Vi har designerade forum för att man ska diskutera rätt ämne på rätt plats, och klarar man inte av det har man gjort fel.
Förstå mig rätt, jag tycker givetvis att man ska få diskutera islam, men då ska man göra det på rätt sätt och i rätt tråd. Att enstaka bönder vrålar ut sin ilska mot kamelryttare i var och varannan tråd som knappt ens nuddar i ämnet är inte okej.