Citat:
Ursprungligen postat av whoopwhoop
Ja, om han ville ljuga på ett Internetforum för att framställa sig som någon utomstående och för att tysta och censurerara islamkritik. Att du är främling tycks dock stå utom allt rimligt tvivel.
Jag vill inte tysta Islam kritiken, men faktum är att dessa trådar är inte Islam kritikiska, utan mer skitsnack. Iliums Islamskola klassas för mig som Islam kritisk och den har jag läst och tyckte den var jävligt bra. Vill inte tysta vill bara samla alla dessa på en och samma plats, vilket jag tror kommer ske snart efetrsom det börjar gå till en överdrift, I&I forumet har ju stängst av flera ggr för att den hållt en väldigt låg nivå, vilket är ganska komiskt.
Citat:
Kan du exemplifiera?
Hundratals muslimer skriker Allah Akbar i Örebro
"Är det här beteendet representativt för Sveriges 500 000 muslimer?
Varför skriker de likt pavlovska hundar samma sak i kör? Är det något slags stridsrop?
Hör de här människorna hemma i Sverige"?
länk:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=592480
Från din egen tråd. Om det är Islamkritik så vill jag ösnka er lycka till! Det gäller att fånga de intellektuella och inte pöbeln. Som sagt väldigt låg nivå på trådarna.
Citat:
I övrigt besvarade du inte min huvudsakliga kritik. Islam genomsyrar idag stora delar av samhället idag, vilket naturligtvis leder till att det finns flera aspekter, som också bäst lämpar sig i separata forum.
Tror nog att det kommer att ske inom sin tid.