2008-04-12, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Partizan
Gillar inte Islam särskillt mycket, skulle en muslim säga en sån sak?
Ja, om han ville ljuga på ett Internetforum för att framställa sig som någon utomstående och för att tysta och censurerara islamkritik. Att du är främling tycks dock stå utom allt rimligt tvivel.

Citat:
vilket du är en av dem som bidrar till det
Kan du exemplifiera?

I övrigt besvarade du inte min huvudsakliga kritik. Islam genomsyrar idag stora delar av samhället idag, vilket naturligtvis leder till att det finns flera aspekter, som också bäst lämpar sig i separata forum.
Citera
2008-04-12, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KantStolt
Är du utvecklingsstörd, idiot eller vad är felet med dig?
Är det så ni vänsterextremister debatterar? Att yttrandefriheten inte står högt i kurs hos er är ju ingen nyhet. Om det är inlägg som ni tror bryter mot reglerna ska ni RP:a dessa. Det är inte svårare än så.
Senast redigerad av whoopwhoop 2008-04-12 kl. 16:35.
Citera
2008-04-12, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av whoopwhoop
Ja, om han ville ljuga på ett Internetforum för att framställa sig som någon utomstående och för att tysta och censurerara islamkritik. Att du är främling tycks dock stå utom allt rimligt tvivel.

Jag vill inte tysta Islam kritiken, men faktum är att dessa trådar är inte Islam kritikiska, utan mer skitsnack. Iliums Islamskola klassas för mig som Islam kritisk och den har jag läst och tyckte den var jävligt bra. Vill inte tysta vill bara samla alla dessa på en och samma plats, vilket jag tror kommer ske snart efetrsom det börjar gå till en överdrift, I&I forumet har ju stängst av flera ggr för att den hållt en väldigt låg nivå, vilket är ganska komiskt.

Citat:
Kan du exemplifiera?

Hundratals muslimer skriker Allah Akbar i Örebro

"Är det här beteendet representativt för Sveriges 500 000 muslimer?

Varför skriker de likt pavlovska hundar samma sak i kör? Är det något slags stridsrop?

Hör de här människorna hemma i Sverige"?

länk: http://www.flashback.org/showthread.php?t=592480

Från din egen tråd. Om det är Islamkritik så vill jag ösnka er lycka till! Det gäller att fånga de intellektuella och inte pöbeln. Som sagt väldigt låg nivå på trådarna.

Citat:
I övrigt besvarade du inte min huvudsakliga kritik. Islam genomsyrar idag stora delar av samhället idag, vilket naturligtvis leder till att det finns flera aspekter, som också bäst lämpar sig i separata forum.

Tror nog att det kommer att ske inom sin tid.
Citera
2008-04-12, 17:39
Bannlyst
Citat:
Jag vill inte tysta Islam kritiken, men faktum är att dessa trådar är inte Islam kritikiska, utan mer skitsnack. Iliums Islamskola klassas för mig som Islam kritisk och den har jag läst och tyckte den var jävligt bra. Vill inte tysta vill bara samla alla dessa på en och samma plats, vilket jag tror kommer ske snart efetrsom det börjar gå till en överdrift, I&I forumet har ju stängst av flera ggr för att den hållt en väldigt låg nivå, vilket är ganska komiskt.
Som sagt: olika forum har olika diskussioner och olika aspekter. Om det är något som är felpostat eller bryter mot reglerna, RP:a det och sluta gnälla.

Citat:
Hundratals muslimer skriker Allah Akbar i Örebro

"Är det här beteendet representativt för Sveriges 500 000 muslimer?

Varför skriker de likt pavlovska hundar samma sak i kör? Är det något slags stridsrop?

Hör de här människorna hemma i Sverige"?

länk: http://www.flashback.org/showthread.php?t=592480

Från din egen tråd. Om det är Islamkritik så vill jag ösnka er lycka till! Det gäller att fånga de intellektuella och inte pöbeln. Som sagt väldigt låg nivå på trådarna.
Frågan är seriöst ställd, och jag har fortfarande inte fått något seriöst svar. Jag vill veta varför de skrek så, om beteendet är representativt för Sveriges mellan 500 000 och 600 000 muslimer samt om trådens läsare anser att sådana individer hör hemma i Sverige. Som du kanske ser ligger tråden i Länktips. Kan du säga ett annat forum förutom Flashback där en sådan tråd skulle tillåtas? Och den yttrandefriheten vill du förbjuda?

Citat:
Tror nog att det kommer att ske inom sin tid.
Va? Vad menar du? Menar du att islam inte redan idag genomsyrar övergripande delar av det svenska samhället?
Citera
2008-04-12, 18:29
Bannlyst
Citat:
Som sagt: olika forum har olika diskussioner och olika aspekter. Om det är något som är felpostat eller bryter mot reglerna, RP:a det och sluta gnälla.

Jag vill höja nivån på trådarna. Vad är det du inte förstår? JAg vill inte se alla dessa spam-trådar ploppa upp överallt skrivna av imbecilla sd:are.

Citat:
Frågan är seriöst ställd, och jag har fortfarande inte fått något seriöst svar. Jag vill veta varför de skrek så, om beteendet är representativt för Sveriges mellan 500 000 och 600 000 muslimer samt om trådens läsare anser att sådana individer hör hemma i Sverige. Som du kanske ser ligger tråden i Länktips. Kan du säga ett annat forum förutom Flashback där en sådan tråd skulle tillåtas? Och den yttrandefriheten vill du förbjuda?

Tråden håller den längsta nivå som man kan hålla. Att den ska vara Islam kritisk my ass. Höj nivån så kanske du får lite seriösare svar. Nej, jag vill inte inskränka på din och andras yttrandefrihet, utan höja nivån på trådarna och slippa all det här spammandet.

Citat:
Va? Vad menar du? Menar du att islam inte redan idag genomsyrar övergripande delar av det svenska samhället?

Det tycker jag inte. Men du kanske kan ge några exempel, förutom yootube länkar, tack!
Citera
2008-04-12, 18:52
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
JAg vill inte se alla dessa spam-trådar ploppa upp överallt skrivna av imbecilla sd:are.

Dina egna inlägg håller ju ännu lägre nivå än de som du kritiserar.
Citera
2008-04-12, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Dina egna inlägg håller ju ännu lägre nivå än de som du kritiserar.

Du är en av dem som driver den här spamtrenden framåt, genom dina bejublare som tjatar om Fula Gubben-radarn. Ska du inte sniffa dig till några kulturberikare i den här tråden också?
Citera
2008-04-12, 19:17
Bannlyst
Citat:
Jag vill höja nivån på trådarna. Vad är det du inte förstår? JAg vill inte se alla dessa spam-trådar ploppa upp överallt skrivna av imbecilla sd:are.
Man höjer nivån på trådarna genom att RP:a saker. Vem är det som är imbecill egentligen? Hur många inlägg har du anmält?

Citat:
Tråden håller den längsta nivå som man kan hålla. Att den ska vara Islam kritisk my ass. Höj nivån så kanske du får lite seriösare svar. Nej, jag vill inte inskränka på din och andras yttrandefrihet, utan höja nivån på trådarna och slippa all det här spammandet.
Har jag skrivit att just den tråden var islamkritik? Nej. Hittills har du lyckats presentera en (1) tråd som du, och endast du, uppfattar som ”spammande” när den angivna tråden i själva verket ligger i rätt forumdel och inte bryter mot någon av forumets regler. Grattis, grabben.

Citat:
Det tycker jag inte. Men du kanske kan ge några exempel, förutom yootube länkar, tack!
Du verkar vara mycket förvirrad. Skulle jag ha skapat min tråd för att bevisa för dig att jag anser att islam genomsyrar stora delar av Sverige idag? Nej. Dock anser jag inte att islams roll i Sverige av idag passar att diskuteras i just detta forum och denna tråd, varför jag lämnar saken därhän. Du är välkommen att skapa en tråd om saken i ett för ämnet avsett forum.
Senast redigerad av whoopwhoop 2008-04-12 kl. 19:20.
Citera
2008-04-12, 19:34
Medlem
Wojaks avatar
Citat:
En massa skitsnack.

Låt oss säga såhär. Om jag startar en tråd som ser ut såhär:

5.000.000 av svenskarna torkar sig med endast toapapper efter toaletten.

Är det här beteendet representativt för Sveriges alla svenskar?

Varför torkar de sig med ett otillräckligt medel? Gillar de att ha bajsrester i rumpan?

Hör svenskarna hemma i bidé - Europa?

Nu när det gäller något annat än muslimer så låter det helt enkelt som en trådstart med låg nivå.
Citera
2008-04-12, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wojak
Låt oss säga såhär. Om jag startar en tråd som ser ut såhär:

5.000.000 av svenskarna torkar sig med endast toapapper efter toaletten.

Är det här beteendet representativt för Sveriges alla svenskar?

Varför torkar de sig med ett otillräckligt medel? Gillar de att ha bajsrester i rumpan?

Hör svenskarna hemma i bidé - Europa?

Nu när det gäller något annat än muslimer så låter det helt enkelt som en trådstart med låg nivå.
Jag förstår inte vad en sådan tråd skulle göra i Länktips...
Citera
2008-04-12, 20:05
Bannlyst
Citat:
Man höjer nivån på trådarna genom att RP:a saker. Vem är det som är imbecill egentligen? Hur många inlägg har du anmält?

Har jag skrivit att just den tråden var islamkritik? Nej. Hittills har du lyckats presentera en (1) tråd som du, och endast du, uppfattar som ”spammande” när den angivna tråden i själva verket ligger i rätt forumdel och inte bryter mot någon av forumets regler. Grattis, grabben.

Du verkar vara mycket förvirrad. Skulle jag ha skapat min tråd för att bevisa för dig att jag anser att islam genomsyrar stora delar av Sverige idag? Nej. Dock anser jag inte att islams roll i Sverige av idag passar att diskuteras i just detta forum och denna tråd, varför jag lämnar saken därhän. Du är välkommen att skapa en tråd om saken i ett för ämnet avsett forum.

Din tråd höll väldigt låg nivå, punkt slut. Sedan orkar jag inte leta efter trådar som håller låg nivå, för vi alla är överens om att de flesta håller låg nivå speciellt dem i I&I forumet. Speciellt dem skapade av SD fansen. Det jag ville visa med din tråd var den låga nivå den höll, fanns inget disskuskionsunderlag.
Citera
2008-04-12, 22:02
Bannlyst
Citat:
Din tråd höll väldigt låg nivå, punkt slut. Sedan orkar jag inte leta efter trådar som håller låg nivå, för vi alla är överens om att de flesta håller låg nivå speciellt dem i I&I forumet. Speciellt dem skapade av SD fansen. Det jag ville visa med din tråd var den låga nivå den höll, fanns inget disskuskionsunderlag.
Min tråd ligger i forumet Länktips. Vad är det du inte förstår?

Jag kan hålla med om att nivån i I&I stundtals är låg, och att detta kan hindra vissa vältaliga och kunniga skribenter från att skriva där, men då brukar jag RP:a inläggen, vilket jag har förklarat för dig i flera inlägg i denna tråd att du också bör göra. Den låga nivån berör inte i främsta hand på eventuella sd-sympatisörer utan kommer från andra sidor också. Så har det varit i alla år som forumet har funnits.

Kort sagt: sluta gnälla så jävla mycket och gör något åt saken själv. Att du inte ens orkar lista några faktiska trådar som du finner är olämpliga är ganska talande. För övrigt är ditt språk rent ut sagt för jäkligt med en massa särskrivningar och stavel, men inte ser du att jag klagar på det och försöker få dig bannlyst för KFK, eller hur?
Senast redigerad av whoopwhoop 2008-04-12 kl. 22:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in