Håller med om att Islam-tjafset förstör mer än vad det tillför. Vi vet att FB drar till sej dom flesta rasister, islam-fobister och liknande, men det betyder inte att dom har rätt att posta nya trådar i vartenda forumdel.
Religion i allmänhet har en tendens att smitta av sig på olika diskussioner, vare sig det handlar om länder, folkgrupper, politik, krig eller ekonomi. Islam är inget undantag från detta, utan snarare tvärtom.
Om du ser inlägg, hets och liknande som är OT, så är det bara att rapportera dem, och därmed är problemet löst. Det kommer trådar med jämna mellanrum om ämnen som folk stör sig på, vilket i princip alltid i grunden är ett OT-problem, som trådstartaren själv sällan skickat några rapporter om.
Du är trött på Islam-trådar? Men så läs dem inte då, din särskrivande, svettstinkande alban-muselman. Det är faktiskt så enkelt. Shoo! Försvinn! Stick och skapa en egen tråd om hur stor och rättskaffens Muhammed var när han spräckte 9-årig mödomshinna som en god pedofil. Jag lovar att ignorera den tråden.
Låter bra! För jag är onekligen trött på alla dessa trådar. Som alla har samma röda tråd, hata blattar, hatar Islam, Muhamed var pedofil, dessa muslimska barbarer o.s.v.
Nå vad sägs admin/moderatorer?
Eller så struntar man bara i att läsa sådana trådar och posta sådana hära skittrådar.
SD-loungarna som tror FB är ett privat forum för spammande av samma smörja om och om igen har faktiskt förstört forumet. Visst, fb ska inte vara pK osv, men det är så jävla trist att se varenda jävla tråd förstöras i speciellt kriminologiforumet. Alltid detta snack om "kulturberikare" och så handlar tråden om huruvida brottslingen är kulturberikare eller inte. Grejen är den att det är tråkigt. You know: boring. Samma idioter ältar samma saker. Ofta vill man "diskutera" att en blatte rånat en kärring på handväskan i malmö. Sen ska det ältas, ältas ältas. Samma med antimuslimer som gråter om kamelknullare blabla. Har flashback slutat vara ett undergroundforum och HELT OCH HÅLLET blivit ett häng för inavlade sverigedemokrater? Varför inte döpa namn till forumet, eller frösöka samla ihop antimuslimerna och "kulturberikarspekulerarna" i en speciell forumdel? De själva VILL ju sprida sina ord så mycket som möjligt, det finns en spammarkultur hos SD - men för forumets bästa - kunde det inte vara en ide att inte låta HELA forumet FÖRSTÖRAS av SD-spammarna?
SD-loungarna som tror FB är ett privat forum för spammande av samma smörja om och om igen har faktiskt förstört forumet. Visst, fb ska inte vara pK osv, men det är så jävla trist att se varenda jävla tråd förstöras i speciellt kriminologiforumet. Alltid detta snack om "kulturberikare" och så handlar tråden om huruvida brottslingen är kulturberikare eller inte. Grejen är den att det är tråkigt. You know: boring. Samma idioter ältar samma saker. Ofta vill man "diskutera" att en blatte rånat en kärring på handväskan i malmö. Sen ska det ältas, ältas ältas. Samma med antimuslimer som gråter om kamelknullare blabla. Har flashback slutat vara ett undergroundforum och HELT OCH HÅLLET blivit ett häng för inavlade sverigedemokrater? Varför inte döpa namn till forumet, eller frösöka samla ihop antimuslimerna och "kulturberikarspekulerarna" i en speciell forumdel? De själva VILL ju sprida sina ord så mycket som möjligt, det finns en spammarkultur hos SD - men för forumets bästa - kunde det inte vara en ide att inte låta HELA forumet FÖRSTÖRAS av SD-spammarna?
Gud så skitnödigt och över pretto..... Kamratposten nästa!
Den som inte har några argument kan ju kasta bajs omkring sig som en förståndshandikappad clown...
Men allvarligt, jag gillar FB, gillar att nazzarna får ha sin hörna och knarkarna sin hörna och så. Men det är för jävla synd att en liten grupp (runkbulleätarna i SD med kamrater) ska förstöra hela forumet inklyusive alla delforum. Vill du att forumet ska spammas sönder, lillkillen? (ASAB)? Synd för dig.
Det kommer ju inte spela någon roll. Idag finns I&I-forumet men ändå tas "blattar" upp mer eller mindre överallt.
Men det är inte nödvändigtvis en dålig idé att skapa subforum för världsreligionerna. Vet dock inte om det behövs med tanke på aktiviteten i religionsforumet.
Scanna alla inlägg på fb och innehåller de orden "Måna" "muslim" "kamel"
och "kulturberikare" så hamnar de automatiskt under subforumet
"Vi som skriver här röstar antagligen på SD och tycker musselmaner luktar kebabsvett"
Låter bra! För jag är onekligen trött på alla dessa trådar. Som alla har samma röda tråd, hata blattar, hatar Islam, Muhamed var pedofil, dessa muslimska barbarer o.s.v.
Nå vad sägs admin/moderatorer?
Det här är FB, vad förväntar du dig? Hatar man inte blattar, islam, balkan så är man inte frisk.
Du är trött på Islam-trådar? Men så läs dem inte då, din särskrivande, svettstinkande alban-muselman. Det är faktiskt så enkelt. Shoo! Försvinn! Stick och skapa en egen tråd om hur stor och rättskaffens Muhammed var när han spräckte 9-årig mödomshinna som en god pedofil. Jag lovar att ignorera den tråden.
Jag gillar att diskutera Islam, men dem som kan sin sak. Ditt inlägg är ett bra exempel på ett sådant, alltså - motsatsen. Ser att det inte bara är jag som är trött på alla dessa trådar.