2008-04-15, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alexgr
Han forsätter som vanligt så vill du bli rik och har några millar över hör av dig till mig så ger vi dom till TJ.... Har hört att han ger bra ränta...

Jo, jag visste faktiskt att hans syster jobbade där. Inte så jävla kul för henne, kanske. Men du kan ju inte komma ifrån att bankens ägare (dvs spararna) led skada. Eller hur?
Citera
2008-04-15, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Classique

Jo, jag visste faktiskt att hans syster jobbade där. Inte så jävla kul för henne, kanske. Men du kan ju inte komma ifrån att bankens ägare (dvs spararna) led skada. Eller hur?

förklara... hur blev spararna drabbade? blev dom av med pengar?
Citera
2008-04-15, 15:46
Bannlyst
Citat:
förklara... hur blev spararna drabbade? blev dom av med pengar?

Ja, de blev av med pengar eftersom Sparbanken Skåne tvingades till en räddningsaktion. I förlängningen innebär det alltså sämre inlångingsräntor och högre utlåningsräntor, då banken naturligtvis måste kompensera sig för förlusten. Pengarna kommer ju inte från ingenstans, eller hur?

För övrigt så har du genom uppgiften om syrran bevisat din trovärdighet. Inte så många som känner till det. Här har du ett handslag!
Citera
2008-04-15, 22:34
Medlem
Gandolfinis avatar
Citat:
hm... helt fel..... finns inget åtal eller annat mot TJ för tillfället, så varför skulle han finnas utomlands??? Han är i zurich och london ofta men av helt andra anledningar....

Ingen som sagt att han är lyst eller väntar åtal, han bor i Schweiz
Citera
2008-04-16, 11:43
Bannlyst
Citat:
Ja, de blev av med pengar eftersom Sparbanken Skåne tvingades till en räddningsaktion. I förlängningen innebär det alltså sämre inlångingsräntor och högre utlåningsräntor, då banken naturligtvis måste kompensera sig för förlusten. Pengarna kommer ju inte från ingenstans, eller hur?

För övrigt så har du genom uppgiften om syrran bevisat din trovärdighet. Inte så många som känner till det. Här har du ett handslag!

Man kan ju faktiskt byta bank...Ingen förlorade pengar .... men jag förstår hur du menar.....

Testa mig med fler frågor..så får du se att jag känner till allt å lite till.... men vissa saker skriver man inte här ....
Citera
2008-04-16, 11:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gandolfini

Han bor på olika hotellrum runt om i olika länder ... bla. i zurich..det har han gjort i flera år nu ... men han är skriven i Ystad....
Citera
2008-04-16, 11:51
Medlem
StarLits avatar
Citat:
Källa till detta, tack.

Hehe vilket blåbär.
Citera
2008-04-16, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StarLit
Hehe vilket blåbär.

Ja, du verkar ju riktigt begåvad. Ovanligt begåvad för att inte ha gått ut grundskolan än...

För att underlätta för dig så hänvisar jag till inlägg #17 i denna tråd. Om du klarar att läsa en så lång text.
Senast redigerad av Classique 2008-04-16 kl. 14:16.
Citera
2008-04-17, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ja, du verkar ju riktigt begåvad. Ovanligt begåvad för att inte ha gått ut grundskolan än...

För att underlätta för dig så hänvisar jag till inlägg #17 i denna tråd. Om du klarar att läsa en så lång text.

Inget bråk nu pojkar....
Citera
2008-04-19, 19:06
Medlem
1%ers avatar
Citat:
Han bor i ett land som inte har utlämningsavtal med Sverige och han åtnjuter skydd av sådan art att samtliga föreningar i det här landet står maktlösa.

Citat:

Du är verkligen en kille med stenkoll Gandolfini
Citera
2008-04-19, 20:38
Medlem
Gandolfinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1%er
Hehe, TJ sitter inne för tillfället.

Säger du.....