Flashback bygger pepparkakshus!
2009-07-10, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Classique
Som du säkert förstår så håller jag inte med om det första yttrandet. Torgny är uppenbart begåvad och hade kunnat gå mycket långt om han valt den smala vägen. Vad gäller att han letar reda på idioter, så stämmer det. Vilken bedragare ger sig på att försöka lura folk som är mer begåvade än han själv? Den bedragaren lär inte bli långlivad i branschen.

Du måste förstå att Alexgr bara vill provocera i hopp om att göra någon "bedragen" person förbannad.
Citera
2009-07-11, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Macoos
Du måste förstå att Alexgr bara vill provocera i hopp om att göra någon "bedragen" person förbannad.

Varför skulle jag vilja det för? Tror du att jag känner mig som ett geni för att han inte lyckades lura mig? Jag använde mig av sunt bondförnuft när jag genomskådade honom.... man behöver inte vara särskild begåvad för att fatta vad han sysslar med. Alla "investerare" som jag träffat har en sak gemensamt : IDIOTER!!!
Citera
2009-07-11, 15:20
Medlem
Begåvad?

Vem vet av vilken anledning alexgr skriver inlägget om att TJ inte är begåvad utan en idiot. Han deklarerar tydligt att det inte handlar om att utmana och provocera. Enligt min uppfattning framstår det med all tydlighet att alexgr är hätsk och bitter mot TJ. Om inte hans inställning till TJ bygger på någon misslyckad affär dem emellan är det kanske utav mer privat grund. Aj ..Aj ..Aj.. det finns värre saker att förlora än slantar.
Citera
2009-07-12, 10:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CarlKalle
Vem vet av vilken anledning alexgr skriver inlägget om att TJ inte är begåvad utan en idiot. Han deklarerar tydligt att det inte handlar om att utmana och provocera. Enligt min uppfattning framstår det med all tydlighet att alexgr är hätsk och bitter mot TJ. Om inte hans inställning till TJ bygger på någon misslyckad affär dem emellan är det kanske utav mer privat grund. Aj ..Aj ..Aj.. det finns värre saker att förlora än slantar.

Herregud!!!!!!!!! Är det ingen som har fattat att TJ är min kompis?? Han har tagit hjälp av mig ett flertal gånger genom åren. Har kännt honom i snart 20 år och jag blir så trött när alla framställer honom som nått geni... Dom som gör det är dom som blivit lurade och dom vill så klart inte erkänna att TJ är en normalbegåvad fräck tjuv utan vill att han ska vara den smartaste, snyggaste , starkaste, å störste genom tiderna.. då kanske dom mår lite bättre... Å du CarlKalle.. om du läser mina tidigare inlägg så ser du vad jag tycker om TJ...
Citera
2009-07-14, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alexgr
Herregud!!!!!!!!! Är det ingen som har fattat att TJ är min kompis?? Han har tagit hjälp av mig ett flertal gånger genom åren. Har kännt honom i snart 20 år och jag blir så trött när alla framställer honom som nått geni... Dom som gör det är dom som blivit lurade och dom vill så klart inte erkänna att TJ är en normalbegåvad fräck tjuv utan vill att han ska vara den smartaste, snyggaste , starkaste, å störste genom tiderna.. då kanske dom mår lite bättre... Å du CarlKalle.. om du läser mina tidigare inlägg så ser du vad jag tycker om TJ...

Jo, jag har förstått att du är polers med TJ. Däremot kan jag fortfarande inte hålla med om att TJ på sin höjd skulle vara normalbegåvad, eftersom jag en annan ingångsvinkel än vad du har (nej, jag har aldrig blivit lurad av TJ). Jag påstår inte att han är ett geni, men du måste i alla fall hålla med om att han är mer än normalbegåvad och besitter en stor charm, eller hur?
Citera
2009-07-14, 16:12
Medlem
...

Jag är inte lurad och vet att han är ett geni när det kommer till att dupera osv. Jag trodde det var ganska glasklart vid det här laget.
Citera
2009-07-14, 16:22
Medlem
Ankias avatar
Psykopater är ofta socialt begåvade.

Citera
2009-07-14, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankia
Psykopater är ofta socialt begåvade.

^^^
E det sant, hur vet du de,,.?

###
Citera
2009-07-14, 17:23
Medlem
Ett rykte.

Enligt löst prat har TJ ägnat tiden i häktet med att skriva en bok. Är det någon som kan bekräfta detta?
Citera
2009-07-14, 21:05
Medlem
zeke5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlKalle
Enligt löst prat har TJ ägnat tiden i häktet med att skriva en bok. Är det någon som kan bekräfta detta?
Bestseller? kopierad från ett annat verk?
Citera
2009-07-14, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zeke5
Bestseller? kopierad från ett annat verk?

Hahahaha... snarare har han väl fått nån stackars medfånge eller lågavlönad plit att skriva boken mot löfte om framtida mångmiljoninkomster i valfritt skatteparadis...
Citera
2009-07-15, 00:09
Medlem
Ankias avatar
Han får i vilket fall välja mellan pest eller kolera.

Är ganska säker på att han har ett pris på sitt huvud och då är det kanske bättre att få 5 års fängelse.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in