Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
I dagens Expressen framgår att tyskan haft anteckningar om Ts arbetstider, att hon varit inne på hans blogg över 200ggr, att hon lånade pengar till den sista Arbogaresan "för att titta på fornlämningar". Kl 11 den dagen hämtade hon pengarna hon lånade av en vän o en timme senare köptes tor biljett till Arboga. När gick närmaste tåg efter kl 12 till Arboga o hur lång restid är det?
Hon har varit i Arboga den 12e, den 14e o den 17e men i förhör tycker hon att polisen vränger till hennes ord så de får det att låta som hon förföljt familjen....
Dagens mätning visade att det var exakt 3,3km till Halvardsborg från kojan. (mätte när jag åkte o köpte expressen, den väg CS sa sig ha gått, det finns bara en))
Det jag önskar mest av allt nu är att CS bryter ihop o erkänner allt under rättegången, jag unnar FG den framgången, jag unnar Emma den sanningen o jag tror det vore bra för CS oxå men det skiter jag faktiskt i!
Hon har varit i Arboga den 12e, den 14e o den 17e men i förhör tycker hon att polisen vränger till hennes ord så de får det att låta som hon förföljt familjen....
Dagens mätning visade att det var exakt 3,3km till Halvardsborg från kojan. (mätte när jag åkte o köpte expressen, den väg CS sa sig ha gått, det finns bara en))
Det jag önskar mest av allt nu är att CS bryter ihop o erkänner allt under rättegången, jag unnar FG den framgången, jag unnar Emma den sanningen o jag tror det vore bra för CS oxå men det skiter jag faktiskt i!
Tack för info! Lite av det visste vi ju redan
...Så det var inte längre till borgen? 3,3 km går man ju på 20-25 minuter..
Men det låter samtidigt lite dubbelt att hon lånar pengar för att åka till Arboga?? Alltså, planerar man mord är väl det otroligt dumt?
Det är ju som att be om att åka dit. Nu blev jag lite brydd faktiskt. Eller är hon rent ut sagt stendum?
Du frågade förut hur hon kanske mår nu...jag tror att polisen behandlat henne väl och förmodligen fått henne in i någon slags falsk trygghet. Kanske därför hon ler lite nöjt under häktningsförhandlingar ?
Men jag tror att detinte behövs så mycket för att hon ska knäcka ihop, det känns inte så efter att ha läst hennes ord. Det KAN komma ett erkännande under rättegången. OM hon nu är skyldig..