Citat:
Ursprungligen postat av jonka1
Har inte heller läst AB Ja det verkar ju som att hon kunnat se huset från kojan = Stalking men knappast troligt att vatten varit indraget i kojan fast vad vet jag...
Nej, inte från kojan. Från utsiktspunkten ett okänt antal meter därifrån.
När brann kojan då? Det måste varit en chock i Arboga. Förstörande av bevismaterial. Pågår det någon utredning?