2008-07-14, 19:35
  #10489
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Om E&T även använt sig av en analog trådlös telefon så kan GM använt sig av radioscanner för att avlyssna den.
Ja, det finns många sätt:
http://www.aftonbladet.se/karleksex/article2163063.ab?service=print
2008-07-14, 19:35
  #10490
Medlem
eloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Står inget om nån ev övernattning.
Tror inte hon hunnit återvända till koja efter morden m tanke på tågets avgångstid.
Polisen har tagit rätt på en del kläder vid kojan enligt AB, dock är det ej bekräftat om det var CS. Han har fri sikt in i Es o Ts sovrum alla årstider utom sommar, måste dock ha haft en bra kikare.

KennyKuk: Såååå var det ja, de har inte bott i huset så länge...

Har inte grannen tvärs över gatan också fri sikt in i sovrummet? Ser så ut på Aftonbladets bild. Tänkte att det kanske är naturligt att använda persienner eller rullgardiner i det fönstret.
2008-07-14, 19:37
  #10491
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Fy fan! Utveckla tekniken?


https://www.flashback.info/showthread.php?t=556650
2008-07-14, 19:38
  #10492
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonka1
Hur vet man hur en stalkare tänker,de rotar ju tom i sopor...
Det gör uteliggare också. - Det kan ha varit en hemlös kvinna som temporärt bodde i kojan i skogen – eller någon som inte ville utvisas från Sverige?
2008-07-14, 19:44
  #10493
Medlem
eloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonka1
Har inte heller läst AB Ja det verkar ju som att hon kunnat se huset från kojan = Stalking men knappast troligt att vatten varit indraget i kojan fast vad vet jag...
Nej, inte från kojan. Från utsiktspunkten ett okänt antal meter därifrån.

När brann kojan då? Det måste varit en chock i Arboga. Förstörande av bevismaterial. Pågår det någon utredning?
2008-07-14, 19:45
  #10494
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eloge
Har inte grannen tvärs över gatan också fri sikt in i sovrummet? Ser så ut på Aftonbladets bild. Tänkte att det kanske är naturligt att använda persienner eller rullgardiner i det fönstret.


Jo...vi hoppas på det!
letsdoit: Som jag förstått det är det bekräftat nu att kojan var tillhåll för CS.
2008-07-14, 19:50
  #10495
Medlem
John A Genzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eloge
Nej, inte från kojan. Från utsiktspunkten ett okänt antal meter därifrån.

När brann kojan då? Det måste varit en chock i Arboga. Förstörande av bevismaterial. Pågår det någon utredning?
Har sett bilden och då måste kojan varit ca 30-50 meter ifrån utsiktsplatsen
2008-07-14, 19:51
  #10496
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Ja, mina vänner, då har ni äntligen fått ta del av ETT av "Arbogamaffians hemliga bevis"! /...
"ETT"!? Finns det FLER kvalitetssäkrade bevis?
2008-07-14, 19:53
  #10497
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Jo...vi hoppas på det!
letsdoit: Som jag förstått det är det bekräftat nu att kojan var tillhåll för CS.
Det måste ha kryllat av DNA...
2008-07-14, 19:54
  #10498
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
"ETT"!? Finns det FLER kvalitetssäkrade bevis?


Ja, naturligtvis!
Kojan var som sagt inte mitt bästa kort...
2008-07-14, 19:57
  #10499
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Ja, naturligtvis!
Kojan var som sagt inte mitt bästa kort...
Vi väntar alla på esset...
2008-07-14, 20:00
  #10500
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Det gör uteliggare också. - Det kan ha varit en hemlös kvinna som temporärt bodde i kojan i skogen – eller någon som inte ville utvisas från Sverige?
Har alla uteliggare vaggande gång? jag vet inte därför jag frågar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in