Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Det är fantastiskt vilka halmstrån det greppas efter i tråden nuförtiden...
Sant! Min egen favorit är när man dömer ut det som står i artikel A i tidningen X, men använder det som står i artikel B i tidningen Y som bevis för ens egna teorier.
Alla vet ju att media ibland tar i, men att utan större belägg än en maggropskänsla, påstå att det som står i den tidningen den och den dagen är fel, men det som står i samma tidning tre dagar senare är rätt, är att ta på sig lite för mycket.
Jag, för min del, litar på polisen.