Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
CS KAN ha en psykisk störning, står det i media. En psykisk störning innebär allt från neuroser, depressioner till mer svåra tillstånd. Hon har genomgått eller ska genomgå en mindre undersökning..Om hon nu är så sjuk så är det otroligt att det inte kommit fram ännu. OM hon behandlats av läkare för psykotiska tillstånd (vilket inte jag tror) så äter hon mediciner för att förhindra nya insjuknanden.
Jag har aldrig hört om psykotiska tillstånd som varat några minuter eller timmar. De enda psykoser som kommer så snabbt och klingar av lika snabbt är dem man kan få av droger.
OM det nu finns folk som hamnar tillfälligt i psykos så kan väl de drabba fler än CS? Då kan gärningsmannen vara vem som helst som fått en blixtpsykos den dagen. Någon som liksom CS beter sig rationellt och lugnt (vilket det låter som att hon gör)
En psykos kan givetvis drabba fler än CS!
Om det nu var en sådan hon led av, vilken ingen av oss vet!
Jag tror mer på CS som gm än att gm måste haft en psykos...
Hon har genomgått lilla sinnesundersökningen (som heter något annat nu)
Då CS "torskade" i den kan det mycket väkl berott på att hon nu är självmodrsbenägen vilket kan bero på att hon är skyldig eller att hon är oskyldigt anklagad för ett brott som detta!
Varför borde det "kommit fram nu" om hon vore sjuk?
Ligger nog inte i någons intresse att låta oss få veta i det här stadiet.